Pregled bibliografske jedinice broj: 675238
ANALIZA POSLOVNE STRATEGIJE MOL GRUPE
ANALIZA POSLOVNE STRATEGIJE MOL GRUPE, 2013., diplomski rad, diplomski, Rudarsko-Geološko-Naftni fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 675238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA POSLOVNE STRATEGIJE MOL GRUPE
(MOL GROUP BUSINESS STRATEGY ANALYSIS)
Autori
Luka Babić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Rudarsko-Geološko-Naftni fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2013
Stranica
59
Mentor
Dekanić, Igor
Ključne riječi
strateški menadžment; poslovna strategija; MOL Grupa
(strategic management; business strategy; MOL group)
Sažetak
U ovom diplomskom radu je prikazana teorija strateškog menadžmenta, njegova struktura te proces strateškog menadžmenta kroz šest etapa. Obrađene su etape od analize okoline, utvrđivanja misije i vizije, formulacije strategije do kontrole i evaluacije strategije i povratne veze. Prikazane su i faze razvoja strateškog menadžmenta te strateška prilagodba naftnih kompanija. U radu je opisana MOL Grupa, početak samog stvaranja MOL Grupe, upravljanje unutar organizacije kroz misiju, viziju, politiku, aktivnosti MOL grupe, kao i način na koji upravlja rizikom. Prikazani su podaci o poslovanju MOL grupe u razdoblju od 2005. do 2010. godine. Objašnjeni su ciljevi poduzeća te područja na kojem djeluje MOL Grupa, uključujući istraživanje, rafinerije, plin i proizvodnju električne energije.
Izvorni jezik
Engleski