Pregled bibliografske jedinice broj: 675130
Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije
Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 2; 189-209 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 675130 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije
(Motivation of Adult Learners of English in the Context of Globalization)
Autori
Balenović, Katica
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152
(2011), 2;
189-209
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
motivacija; odrasli učenici; engleski jezik; globalizacija
(motivation; adult learners; English language; globalisation)
Sažetak
Rad se bavi istraživanjem motivacije odraslih učenika engleskog jezika u kontekstu globalizacije društva. Polazna pretpostavka je da se odrasli učenici odlučuju na učenje engleskog jezika zbog potrebe poznavanja istoga uvjetovanom društvenim promjenama u svim područjima života u okviru globalizacijskih procesa. Istraživanje je izvršeno na uzorku od 100 ispitanika polaznika tečaja engleskog jezika u dvije različite socio-ekonomske sredine ( Gospić, Rijeka), da bi se utvrdilo u kojoj mjeri dobivene orijentacije odražavaju suvremene globalizacijske procese u velikim i manjim sredinama. Istraživanje je pokazalo da kod odraslih učenika postoje četiri vrste orijentacije, tj. razloga pohađanja tečaja engleskog jezika: afektivno-kulturalna, komunikacijso-integracijska, porfesionalna i instrumentalno-tehnološka orijentaicja.Kod ispitanika je najviše izražena afektivno-kulturalna orijentacija, zatim profesionalna i instrumentalno-tehnološka i na kraju komunikacijsko-integracijska orijentacija. Također je utvrđeno da se razlozi pohađanja tečaja bitno ne razlikuju u odnosu na sredinu u kojoj polaznici žive. Ovo se može povezati s tvrdnjom o važnosti i potrebi poznavanja engleskog jezika na što su utjecali globalizacijski procesi koji su u 20. stoljeću od engleskog jezika stvorili globalni jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- EBSCO
- ERA
- Social services