Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 675130

Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije


Balenović, Katica
Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 2; 189-209 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 675130 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije
(Motivation of Adult Learners of English in the Context of Globalization)

Autori
Balenović, Katica

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152 (2011), 2; 189-209

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
motivacija; odrasli učenici; engleski jezik; globalizacija
(motivation; adult learners; English language; globalisation)

Sažetak
Rad se bavi istraživanjem motivacije odraslih učenika engleskog jezika u kontekstu globalizacije društva. Polazna pretpostavka je da se odrasli učenici odlučuju na učenje engleskog jezika zbog potrebe poznavanja istoga uvjetovanom društvenim promjenama u svim područjima života u okviru globalizacijskih procesa. Istraživanje je izvršeno na uzorku od 100 ispitanika polaznika tečaja engleskog jezika u dvije različite socio-ekonomske sredine ( Gospić, Rijeka), da bi se utvrdilo u kojoj mjeri dobivene orijentacije odražavaju suvremene globalizacijske procese u velikim i manjim sredinama. Istraživanje je pokazalo da kod odraslih učenika postoje četiri vrste orijentacije, tj. razloga pohađanja tečaja engleskog jezika: afektivno-kulturalna, komunikacijso-integracijska, porfesionalna i instrumentalno-tehnološka orijentaicja.Kod ispitanika je najviše izražena afektivno-kulturalna orijentacija, zatim profesionalna i instrumentalno-tehnološka i na kraju komunikacijsko-integracijska orijentacija. Također je utvrđeno da se razlozi pohađanja tečaja bitno ne razlikuju u odnosu na sredinu u kojoj polaznici žive. Ovo se može povezati s tvrdnjom o važnosti i potrebi poznavanja engleskog jezika na što su utjecali globalizacijski procesi koji su u 20. stoljeću od engleskog jezika stvorili globalni jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Znanstveno studijski centar

Profili:

Avatar Url Katica Balenović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balenović, Katica
Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 2; 189-209 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Balenović, K. (2011) Motivacija odraslih učenika za učenje engleskog jezika u kontekstu globalizacije. Napredak (Zagreb), 152 (2), 189-209.
@article{article, author = {Balenovi\'{c}, Katica}, year = {2011}, pages = {189-209}, keywords = {motivacija, odrasli u\v{c}enici, engleski jezik, globalizacija}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Motivacija odraslih u\v{c}enika za u\v{c}enje engleskog jezika u kontekstu globalizacije}, keyword = {motivacija, odrasli u\v{c}enici, engleski jezik, globalizacija} }
@article{article, author = {Balenovi\'{c}, Katica}, year = {2011}, pages = {189-209}, keywords = {motivation, adult learners, English language, globalisation}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Motivation of Adult Learners of English in the Context of Globalization}, keyword = {motivation, adult learners, English language, globalisation} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • EBSCO
  • ERA
  • Social services





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font