Pregled bibliografske jedinice broj: 674881
Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave"
Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave" // Qualia javnog zdravstva / Vuletić, Silvije (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2013. str. 186-192
CROSBI ID: 674881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave"
(Qualitative analysis of medical teachers' motives to attend training programme "The Art of Medical Education")
Autori
Pjevač, Neda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Qualia javnog zdravstva
Urednik/ci
Vuletić, Silvije
Izdavač
Medicinska naklada
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
186-192
ISBN
978-953-6255-55-9
Ključne riječi
nastavnik na medicini, medicinska edukacija, metoda "utemeljene teorije"
(medical teacher, medical education, grounded theory)
Sažetak
Podaci za kvalitativnu analizu motivacije za dolazak na organizirani program usavršavanja iz umijeća medicinske nastave, dobiveni su iz eseja koje su polaznici priložili prije dolaska na tečaj (222 polaznika s Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Primjenom "grounded theory" dobivena su dva koncepta: koncept osobni interes i motivacija te očekivanja od tečaja tj. osobne potrebe. Rad detaljno opisuje navedene kategorije i koncepte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Projekti:
108-1081871-1897 - Utjecaj organizirane edukacije na kvalitetu rada u izvanbolničkoj zaštiti (Pavleković, Gordana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb
Profili:
Neda Pjevač
(autor)