Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 674738

Percepcija studenata poželjnih interkulturalnih kompetencija za rad u multikulturalnim razredima


Piršl, Elvi
Percepcija studenata poželjnih interkulturalnih kompetencija za rad u multikulturalnim razredima // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Brijuni, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 674738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija studenata poželjnih interkulturalnih kompetencija za rad u multikulturalnim razredima
(Students perception of desirable intercultural competencies for teaching in the multicultural classrooms)

Autori
Piršl, Elvi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 04.09.2009. - 06.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Kompetencija; interkulturalna kompetencija; etnocentrizam; interkulturalna osjetljivost
(Competence; intercultural competence; ethnocentrism; intercultural sensibility)

Sažetak
Promicanje interkulturalizma ne ogleda se samo u važnosti unošenja interkulturalnih sadržaja i vrednota u odgoj i obrazovanje već i u osvješćivanju svakog pojedinca o vlastitim kompetencijama, kulturnom podrijetlu i identitetu. Stoga, se pojam interkulturalne kompetencije često rabi kao potrebna i poželjna kompetencija koju bi učitelji/nastavnici trebali posjedovati. Naime, da bi učitelji uspješno promicali ideje i vrijednosti interkulturalizma, osim stručnih kompetencija, nužne su i osobne kompetencije: kognitivne, emocionalne i ponašajne. Koje su neophodne kompetencije u odgoju i obrazovanju budućih učitelja za uspješnu interakciju i rad s učenicima kulturno različitog podrijetla u školi/razredu? U prezentaciji su prikazani neki od dobivenih rezultata provedenog istraživanja među studentima učiteljskih/nastavničkih fakulteta, s obzirom na vrstu studija (preddiplomski i diplomski) i spol. Cilj istraživanja bio je utvrditi poznavanje pojma, cilja i vrijednosti interkulturalizma među studentima, stupanj interkulturalne osjetljivosti kod studenata u odnosu na neke ciljeve interkulturalizma te potrebne/poželjne interkulturalne kompetencije učitelja za rad u multikulturalnim razredima prema mišljenju studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-3031173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju (Piršl, Elvi, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Elvi Piršl (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Piršl, Elvi
Percepcija studenata poželjnih interkulturalnih kompetencija za rad u multikulturalnim razredima // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Brijuni, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Piršl, E. (2009) Percepcija studenata poželjnih interkulturalnih kompetencija za rad u multikulturalnim razredima. U: Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole".
@article{article, author = {Pir\v{s}l, Elvi}, year = {2009}, keywords = {Kompetencija, interkulturalna kompetencija, etnocentrizam, interkulturalna osjetljivost}, title = {Percepcija studenata po\v{z}eljnih interkulturalnih kompetencija za rad u multikulturalnim razredima}, keyword = {Kompetencija, interkulturalna kompetencija, etnocentrizam, interkulturalna osjetljivost}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pir\v{s}l, Elvi}, year = {2009}, keywords = {Competence, intercultural competence, ethnocentrism, intercultural sensibility}, title = {Students perception of desirable intercultural competencies for teaching in the multicultural classrooms}, keyword = {Competence, intercultural competence, ethnocentrism, intercultural sensibility}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font