Pregled bibliografske jedinice broj: 673605
Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, br. 1, Zagreb, 2007, 7-23.
Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, br. 1, Zagreb, 2007, 7-23. // Pedagogijska istraživanja, 1 (2007), 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 673605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, br. 1, Zagreb, 2007, 7-23.
(Theories in social pedagogy in Germany in the 20th century)
Autori
Previšić, Vlatko ; Prgomet, Anto
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 1
(2007);
7-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
povijest socijalne pedagogije; socijalno-pedagoške teorije; teorije socijalnog rada; klasifikacije i prikazi; glavni predstavnici
(history of social pedagogy; theories in social pedagogy; theories in social work; classifications and accounts; main representatives)
Sažetak
Socijalna pedagogija tek s početkom 20. stoljeća postaje predmet znanstvene refleksije. To prvo stoljeće njezina postojanja kao znanstvene discipline označeno je brojnošću različitih pristupa, teorija i koncepata. Njihovu brojnost i raznolikost prati, jednako tako, i posebnost pristupa njihovih klasificiranja. Članak daje uvid u teorijsku vitalnost socijalne pedagogije i socijalnog rada, stavljajući naglasak na suvremena nastojanja, zatim donosi postojeće klasifikacije njihovih teorija i kriterije na kojima se one zasnivaju. Pregled prvoga stoljeća njezina postojanja kao znanstvene discipline daje naslutiti teme i pitanja predstojećih diskusija, kao preduvjeta njezina daljnjeg razvoja. Ovo je pokušaj da se teorijsko rasvjetljavanje utemeljenja socijalne pedagogije u Njemačkoj promotri sa stajališta njezina odraza na ovu disciplinu u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlatko Previšić
(autor)