Pregled bibliografske jedinice broj: 673466
Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije
Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije // Godišnja skupština Hrvatskoga društva katoličkih novinara
Zagreb, Hrvatska, 1998. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 673466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije
(Catholic media face the challenge of commercialization)
Autori
Labaš, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Godišnja skupština Hrvatskoga društva katoličkih novinara
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 1998
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
objektivnost; istinitost; komercijalizacija medija; katolički mediji
(objectivity; truthfulness; commercialization of the media; the Catholic media)
Sažetak
Sloboda komunikacije se temelji na istinitosti i objektivnosti informacije. Postići slobodu komunikacije danas je jednako teško kao i postići istinu u medijima. Posve slobodnih ili neovisnih medija danas zapravo nema, no već i sama težnja da se djeluje prema tom kriteriju medijsku slobodu čini vjerodostojnom i potrebnom. Diljem svijeta, ali i kod nas, same medijske korporacije postaju nova prijetnja medijskim slobodama, odnosno predstavljaju nove oblike manipulacije, budući da im je tržište postalo temeljna norma djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti