Pregled bibliografske jedinice broj: 673455
Čovjek, međuljudske komunikacije, novi mediji. Subjekt, njegova istina i moralnost u komunikaciji
Čovjek, međuljudske komunikacije, novi mediji. Subjekt, njegova istina i moralnost u komunikaciji // Međunarodni studijski tjedan mladih dominikanaca
Dubrovnik, Hrvatska, 1999. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 673455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čovjek, međuljudske komunikacije, novi mediji. Subjekt, njegova istina i moralnost u komunikaciji
(Man, interpersonal communication, new media. The entity, its truth and morality in communication)
Autori
Labaš, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međunarodni studijski tjedan mladih dominikanaca
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 1999
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
međuljudska komunikacija; novi mediji; čovjek kao subjekt komunikacije; moralnost
(interpersonal communication; new media; man as the subject of communication; morality)
Sažetak
Istina i istinitost u informaciji preduvjet su povjerenja na kojem se zasniva odnos komunikator – medij – recipijent. Istinitost i objektivnost neosporno čine temelj medijske vjerodostojnosti. Riječ je o procesu stvaranja povjerenja čija gradnja traje dugo, a koje može u trenu nestati. Osim toga, istina i vjerodostojnost osiguravaju novinarsku kvalitetu. Budući da pišu za Druge, novinari su i odgovorni za stvaranje slike o Drugom. Pri tome se često (ne)svjesno obilno koriste stereotipima kao ustaljenim obrascima opisivanja karakternih osobina, koji se mehanički usvajaju i koji mogu biti zapreka u preuzimanju kasnijih iskustava, posebice kada je riječ o negativnim prikazima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti