Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 673011

Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca


Hocenski, Verica
Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // Zbornik radova / Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 152-158 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 673011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
(Title application the procedure a management system for measurement customer satisfactions)

Autori
Hocenski, Verica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova / Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012, 152-158

Skup
12.hrvatska konferencija o kvaliteti i 3.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 10.05.2012. - 12.05.2012

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
sustav upravljanja; norma iso 9001; zadovoljstvo kupca; keramičke pločice
(management system; ISO 9001; customer satisfaction; ceramic tiles;)

Sažetak
U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijih i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca. Uvođenjem Sustava upravljanja prema normi ISO 9001 u kompaniju kvaliteta proizvoda ili usluge održava se na visokom nivou i osigurava da kupac bude zadovoljan. U sustavu upravljanja način mjerenju zadovoljstva kupca definiran je dokumentiranim postupkom. Primjenom postupka dolazimo do informacije do koje mjere su ispunjeni zahtjevi kupca i što je potrebno poduzeti da se zadovoljstvo kupca poveća. U radu je opisan postupak i prezentirani rezultati višegodišnje primjene u Tvornici keramičkih pločica u Orahovici, vlasništva Keramike Modus d.o.o najvećeg hrvatskog proizvođača, članice grupe Samoborka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
165-0361621-2000 - Distribuirano računalno upravljanje u transportu i industrijskim pogonima (Hocenski, Željko, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek

Profili:

Avatar Url Verica Hocenski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hocenski, Verica
Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // Zbornik radova / Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 152-158 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hocenski, V. (2012) Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca. U: Čehajić-Labaš, D., Štajdohar Pađen, O. & Pavlinić Tomlison, J. (ur.)Zbornik radova.
@article{article, author = {Hocenski, Verica}, year = {2012}, pages = {152-158}, keywords = {sustav upravljanja, norma iso 9001, zadovoljstvo kupca, kerami\v{c}ke plo\v{c}ice}, title = {Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca}, keyword = {sustav upravljanja, norma iso 9001, zadovoljstvo kupca, kerami\v{c}ke plo\v{c}ice}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hocenski, Verica}, year = {2012}, pages = {152-158}, keywords = {management system, ISO 9001, customer satisfaction, ceramic tiles, }, title = {Title application the procedure a management system for measurement customer satisfactions}, keyword = {management system, ISO 9001, customer satisfaction, ceramic tiles, }, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font