Pregled bibliografske jedinice broj: 672751
Priče iz davnine u srednjoj školi : Na primjeru priče Kako je Potjeh tražio istinu
Priče iz davnine u srednjoj školi : Na primjeru priče Kako je Potjeh tražio istinu // Život i djelo(vanje) Ivane Brlić-Mažuranić : Zlatni danci 6, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa / Pintarić, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 123.-139. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 672751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priče iz davnine u srednjoj školi : Na primjeru priče Kako je Potjeh tražio istinu
(Priče iz davnine in secondary school : A case-study of Kako je Potjeh tražio istinu)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Život i djelo(vanje) Ivane Brlić-Mažuranić : Zlatni danci 6, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa
/ Pintarić, Ana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005, 123.-139.
ISBN
953-6456-58-3
Skup
Život i djelo(vanje) Ivane Brlić-Mažuranić
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 19.04.2004. - 20.04.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Priče iz davnine; Kako je Potjeh tražio istinu; lingvostilistička analiza; metodičke smjernice
(Priče iz davnine; Kako je Potjeh tražio istinu; linguistic and stylistic analysis; teaching recommendations)
Sažetak
Bajka se u srednjoškolskoj nastavi književnosti pojavljuje u prvome razredu gimnazije i strukovne škole. O bajci se uči s književnopovijesnoga i književnoteorijskoga gledišta. Otvara se mogućnost odabira primjera bajke. U ovome se članku predlaže izbor jedne od Priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić - Kako je Potjeh tražio istinu. Lingvostilističkom analizom primjerenom stupnju odgoja i obrazovanja otkriva se originalnost i neponovljivost sjaja Brlićkina jezika i stila koji u hrvatskoj dječjoj priči do danas ostaje nenadmašnim. Otvaraju se mogućnosti kompleksnijeg bavljenja književnom pojavom Ivane Brlić-Mažuranić (samostalni radovi učenika, izborna nastava, izvannastavni rad u književnoj radionici).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija