Pregled bibliografske jedinice broj: 672582
Razvoj poduzetničke kompetencije
Razvoj poduzetničke kompetencije // Okrugli stol: Želim li biti poduzetnik?
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 672582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj poduzetničke kompetencije
(Developing of entrepreneurial Competences)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Okrugli stol: Želim li biti poduzetnik?
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
poduzetnička kompetencija; odgoj i obrazovanje za poduzetništvo; školski kurikulum
(entrepreneurial competencies; education for entrepreneurship; curriculum)
Sažetak
Poduzetništvo ne možemo jednoznačno odrediti jer se odnosi na različite aktivnosti stvaranja vrijednosti uz primjenu analitičkog promišljanja, kreativnosti, inovativnosti, upornosti i odgovornosti, a može se razviti/razvijati u različitim, ne samo gospodarskim, kontekstima, ono je i novi način promišljanja, uočavanja mogućnosti i realizaciju novih vrijednosti, temeljem sposobnosti i motivacije pojedinca za samostalno (i/ili u timu), stvaranje. Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo podrazumijeva široki spektar potrebnih znanja i sposobnosti za razvoj kulture kreativnosti, inovativnosti, kompetitivnosti, uz poticanje razvoja osobnosti i socijalnih odnosa, kao i promjene odgojno-obrazovnog sustava uz posljedice na svim segmentima: obrazovnim/nastavnim sadržajima, didaktičko- metodičkim odrednicama i evaluacijskim modelima. Sukonstrukcija školskog kurikuluma, u kontekstu razvoja poduzetničke kompetncije, odnosi se na kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju profesori, učenici, stručni suradnici (pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje), uz usmjerenost na postignuće (uspjeh), ustrajnost, kreativnost, razvoj sposobnosti donošenja odluka, uočavanja i procjene rizika, odnosu prema drugima (timskom radu), kroz usvajanje različitih interpersonalnih odnosa (suradnja, razmjena, sudjelovanje, vođenje, pregovaranje), razvijanje jezičnih sposobnosti (verbalna i neverbalna komunikacija, pismeno i usmeno izražavanje), razvijanje vizualnih sposobnosti (promatranje, opažanje), te razvijanje misaonih sposobnosti (analiziranje, interpretiranje, vrednovanje, iznošenje sudova, logičko zaključivanje, uspoređivanje).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Neven Hrvatić
(autor)