Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 672569

Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case


Jović, Dinko; Krmpotić, Darko; Hocenski, Verica
Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case // Tehnički vjesnik, 19 (2012), 2; 421-426 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 672569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case

Autori
Jović, Dinko ; Krmpotić, Darko ; Hocenski, Verica

Izvornik
Tehnički vjesnik (1330-3651) 19 (2012), 2; 421-426

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
interna komunikacija; menadžment; organizacijski segmenti; poslovni procesi; proizvodna učinkovitost; uparivanje pojmova

Sažetak
Uspoređuju se značajke interne komunikacije u keramičkoj industriji između proizvodnog i ostalih odjela koje se u literaturi optimiziraju kvantitativnim analizama procesa. Nedostatak optimizacije rukovođenja poslovima u industriji keramike nastoji se poboljšati ispitivanjem i strukturiranjem komunikacijskih procesa i kvalitativnom metodom. Pri tome se istražuju: i) proces interne komunikacije u stratificiranom i segmentiranom sustavu proizvodnje keramičke industrije u odnosu na ostatak organizacije te ii) poslovni procesi i njihova organizacija. Razmatraju se razlike između učinkovitosti komponenti vanjskog proizvodnog sustava: tehnologije, radne snage te inovacije i marketinga.Vanjski proizvodni modeli temelje se na podacima učinkovitosti. Korištene su metode: faktorska analiza kao kvalitativna komunikacijska mjera te uparivanje pojmova pri objašnjavanju inter-segmentne komunikacije. Rabljenjem metode uparivanja pojmova autori naglašavaju važnost kohezije organizacijskih segmenata i inter- segmentne komunikacije. Važna su sljedeća gledišta poslovne pragmatike: menadžment može utjecati na tvrtkine segmente i inter-segmentnu koheziju mijenjanjem smjera i sadržaja informacija izvedenih iz analize metodom uparivanja pojmova.Analize ukazuju na pogodnost uporabe kvantitativnih čimbenika pri rukovodstvenoj optimizaciji procesa.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
165-0361621-2000 - Distribuirano računalno upravljanje u transportu i industrijskim pogonima (Hocenski, Željko, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb,
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek

Profili:

Avatar Url Darko Krmpotić (autor)

Avatar Url Dinko Jović (autor)

Avatar Url Verica Hocenski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Jović, Dinko; Krmpotić, Darko; Hocenski, Verica
Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case // Tehnički vjesnik, 19 (2012), 2; 421-426 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Jović, D., Krmpotić, D. & Hocenski, V. (2012) Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case. Tehnički vjesnik, 19 (2), 421-426.
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Dinko and Krmpoti\'{c}, Darko and Hocenski, Verica}, year = {2012}, pages = {421-426}, keywords = {interna komunikacija, menad\v{z}ment, organizacijski segmenti, poslovni procesi, proizvodna u\v{c}inkovitost, uparivanje pojmova}, journal = {Tehni\v{c}ki vjesnik}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1330-3651}, title = {Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case}, keyword = {interna komunikacija, menad\v{z}ment, organizacijski segmenti, poslovni procesi, proizvodna u\v{c}inkovitost, uparivanje pojmova} }
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Dinko and Krmpoti\'{c}, Darko and Hocenski, Verica}, year = {2012}, pages = {421-426}, keywords = {interna komunikacija, menad\v{z}ment, organizacijski segmenti, poslovni procesi, proizvodna u\v{c}inkovitost, uparivanje pojmova}, journal = {Tehni\v{c}ki vjesnik}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1330-3651}, title = {Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case}, keyword = {interna komunikacija, menad\v{z}ment, organizacijski segmenti, poslovni procesi, proizvodna u\v{c}inkovitost, uparivanje pojmova} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font