Pregled bibliografske jedinice broj: 672383
Učenje Hrvatskoga jezika kao L2 i sociolingvistička istraživanja na predlošku znanstvenog opusa Zdenke Gudelj-Velage
Učenje Hrvatskoga jezika kao L2 i sociolingvistička istraživanja na predlošku znanstvenog opusa Zdenke Gudelj-Velage // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 513.-524. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 672383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje Hrvatskoga jezika kao L2 i sociolingvistička istraživanja na predlošku znanstvenog opusa Zdenke Gudelj-Velage
(Learning of Croatian language as L2 and sociolingvuistic researches)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jezik u društvenoj interakciji
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 513.-524.
ISBN
953-96391-4-X
Skup
Jezik u društvenoj intereakciji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2003. - 17.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanstvena istraživanja o procesu učenja Hrvatskoga jezika kao L2; aktualna nastavna praksa
(scientific researches on learning process of Croatian language as L2; current school practice in Croatia)
Sažetak
U radu se vrjednuju dosadašnja znanstvena istraživanja sveučilišne profesorice u miru, Zdenke Gudelj-Velage, kojih je predmet bavljenja učenje Hrvatskoga jezika kao L2 u školama s talijanskim nastavnim jezikom na području Primorsko-goranske i Istarske županije. U vezi s navedenim, članak donosi i zapažanje o aktualnoj školskoj praksi u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija