Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 671828

Glazbene grupe kao tržišne marke


Stanković, Boris
Glazbene grupe kao tržišne marke, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 671828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbene grupe kao tržišne marke
(N/A)

Autori
Stanković, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.06

Godina
2013

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
glazbene grupe; tržišne marke; Hrvatska
(bands; brands; Croatia)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stanković, Boris
Glazbene grupe kao tržišne marke, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Stanković, B. (2013) 'Glazbene grupe kao tržišne marke', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stankovi\'{c}, Boris}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {glazbene grupe, tr\v{z}i\v{s}ne marke, Hrvatska}, title = {Glazbene grupe kao tr\v{z}i\v{s}ne marke}, keyword = {glazbene grupe, tr\v{z}i\v{s}ne marke, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stankovi\'{c}, Boris}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {bands, brands, Croatia}, title = {N/A}, keyword = {bands, brands, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font