Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 671752

Koncept izgradnje marke gradova i urbani marketing


Colarić, Zrinka
Koncept izgradnje marke gradova i urbani marketing, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 671752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept izgradnje marke gradova i urbani marketing
(N/A)

Autori
Colarić, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2013

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
urbani marketing; Hrvatska
(urban marketing; Croatia)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Colarić, Zrinka
Koncept izgradnje marke gradova i urbani marketing, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Colarić, Z. (2013) 'Koncept izgradnje marke gradova i urbani marketing', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Colari\'{c}, Zrinka}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {urbani marketing, Hrvatska}, title = {Koncept izgradnje marke gradova i urbani marketing}, keyword = {urbani marketing, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Colari\'{c}, Zrinka}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {urban marketing, Croatia}, title = {N/A}, keyword = {urban marketing, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font