Pregled bibliografske jedinice broj: 67096
Politički marketing i politički sustav
Politički marketing i politički sustav // Politička misao, 37 (2000), 2; 149-167 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 67096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politički marketing i politički sustav
(Political Marketing and Political System)
Autori
Šiber, Ivan
Izvornik
Politička misao (0032-3241) 37
(2000), 2;
149-167
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Sažetak
U ovom radu autor daje određenje političkog marketinga i naglašava njegovu povezanost s demokratskim poretkom, prikazuje razvoj političkog marketinga od stranačkog k marketinškom konceptu, razmatra politički marketing kao svojevrsnu konstrukciju političke zbilje i analizira politički marketing u Hrvatskoj. U radu se naglašava još uvijek svojevrstan otpor političkom marketingu kod onih koji bi ga trebali koristiti, ali i neke objektivne okolnosti koje otežavaju njegovu primjenu poput nedostatka novca, nerazvijenosti javnih elektroničkih medija i još uvijek pretežno tradicionalne kulture društva, koja je više usmjerena usmenoj komunikaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Political Science Abstracts
- International Bibliography of the Social Science