Pregled bibliografske jedinice broj: 670682
Marketinška strategija vodećih trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj
Marketinška strategija vodećih trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 670682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija vodećih trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj
(N/A)
Autori
Cicvarić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.11
Godina
2009
Stranica
N/A
Mentor
Palić, Mirko
Neposredni voditelj
Palić, Mirko
Ključne riječi
marketinška strategija; trgovina na malo; Hrvatska
(marketing strategy; retail; Croatia)
Sažetak
N/A
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirko Palić
(mentor)