Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 670597

Utjecaj imidža na uspješnost osobne prodaje


Hokman, Mirela
Utjecaj imidža na uspješnost osobne prodaje, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 670597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj imidža na uspješnost osobne prodaje
(N/A)

Autori
Hokman, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.03

Godina
2013

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
osobna prodaja; imidž; marketing
(personal selling; brand image; marketing)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hokman, Mirela
Utjecaj imidža na uspješnost osobne prodaje, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Hokman, M. (2013) 'Utjecaj imidža na uspješnost osobne prodaje', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hokman, Mirela}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {osobna prodaja, imid\v{z}, marketing}, title = {Utjecaj imid\v{z}a na uspje\v{s}nost osobne prodaje}, keyword = {osobna prodaja, imid\v{z}, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hokman, Mirela}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {personal selling, brand image, marketing}, title = {N/A}, keyword = {personal selling, brand image, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font