Pregled bibliografske jedinice broj: 670506
The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry
The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry // Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.). / Markić, B. (ur.).
Mostar, 2011. str. 593-603 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 670506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry
Autori
Ozimec, K., Škunca, T., Surać, Š.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.).
/ Markić, B. - Mostar, 2011, 593-603
Skup
Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.).
Mjesto i datum
Bosna i Hercegovina, 2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
CRM; Automotive Industry; Marketing; Sales
Sažetak
Paper explores challeges of CRM in the automotive industry retaling sector.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb
Profili:
Kristina Ozimec
(autor)