Pregled bibliografske jedinice broj: 670330
Usporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj
Usporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Šoljan, Nikša Nikola (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2007. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 670330 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj
(Comparison of the Dick and Carey Instructional Design Model with the models used when creating textbooks in Croatia)
Autori
Kolak, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Šoljan, Nikša Nikola - Zagreb : Hrvatski planinarski savez, 2007, 285-295
ISBN
978-953-99167-1-6
Skup
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja - Prvi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
udžbenik; nastava; Dick i Carey model
(textbook; teaching process; The Dich and Carey model)
Sažetak
Udžbenici kao izvor znanja, unatoč prodoru nastavne tehnike i tehnologije te brojnim kritikama i odbacivanjima od strane pojedinih alternativnih odgojno-obrazovnih pravaca, i dalje se objavljuju, čak i u onim zemljama u kojima je nastavna tehnologija otišla najdalje. Promjene u školi i nastavi izravno određuju sudbinu udžbenika, pa se tako i nedavne promjene u hrvatskom školstvu reflektiraju na kreiranje, koncepciju i dizajn odgojno-obrazovnih sadržaja udžbenika. U radu su predstavljeni elementi popularnog Dick i Carey modela odgojno-obrazovnog dizajna. Analizom odgojno-obrazovnog dizajna udžbenika prirode i društva u hrvatskim osnovnim školama učinjena je komparacija s elementima navedenoga modela. U ovom se radu pokušavaju, na temelju navedene komparacije, izdvojiti dodirne točke te osvijestiti važnost modela kreiranja udžbenika koji će doprinijeti izgradnji udžbeničke teorije i standarda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ante Kolak
(autor)