Pregled bibliografske jedinice broj: 670326
Integrirani nastavni dan s temom Naše zdravlje
Integrirani nastavni dan s temom Naše zdravlje // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 19 (2008), 80-81(106-107); 37-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 670326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirani nastavni dan s temom Naše zdravlje
(Integrative teaching day „Our Health“.)
Autori
Bastalić, Jolanda ; Kolak, Ante
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 19
(2008), 80-81(106-107);
37-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
integrirano poučavanje; nastava; zdravlje
(integrative teaching; teachiong process; health)
Sažetak
Iz rada je vidljivo da je rad spoj nastavne teorije i prakse. Autori se u radu pozivaju na izazove koji se pred učitelje postavlja suvremena nastava. Kao izazove izdvaja razvoj tehnologije, zagađenje okoliša, potrebu za novim izvorima energije, povećana pokretljivost stanovništva, globalizacija, stalno povećanje količine i brzine protoka informacija. S tim u vezi dovode sve veću potrebu za razvojem vještina, znanja i sposobnosti koje učenici trebaju usvojiti i razviti tijekom školovanja. Autori pri tome naglašavaju važnost kritičkog mišljenja i kreativnih vještina s posebnom pozornošću na analiziranju, uspoređivanju, uočavanju suprotnosti, kritiziranju, vrednovanju, zamišljanju, izmišljanju, izvođenju hipoteza…Iz nastavnog sadržaja autori izdvajaju temu Naše zdravlje i kao polazište integracije uzimaju nastavne sadržaje prirode i društva. Razrađuju nastavne zadatke po predmetnim područjima kako bi učiteljima olakšali aplikaciju predloženih ideja u nastavni proces. Predlažu i tijek nastavnog dana na zadanu temu putem detaljno opisanih nastavnih aktivnosti. Za završetak nastavnog dana predlažu evaluacijski postupak kao dobru povratnu informaciju za sve one koji se odluče primijeniti predloženi model u nastavnu praksu. Rad zaključuju kako izazovi budućnosti zahtijevaju učenike koje trebamo osim znanja opremiti i brojnim kritičkim i kreativnim vještinama, a integraciju nastavnih sadržaja preporučuju i predlažu kao izvrsnu prigodu za ostvarenje postavljenih odgojno-obrazovnih zadaća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija