Pregled bibliografske jedinice broj: 670317
Integrirano poučavanje u nastavi prirode i društva
Integrirano poučavanje u nastavi prirode i društva // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 14 (2001), 43-44(68-69); 7-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 670317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirano poučavanje u nastavi prirode i društva
(Integrative teaching and science class)
Autori
Kolak, Ante
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 14
(2001), 43-44(68-69);
7-11
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
integrirano poučavanje; nastava
(integrative teaching; teaching process)
Sažetak
U radu se autor bavi suvremenim tendencijama u proučavanju nastavnom procesa s direktnim poticajima na nastavnu praksu. Problematizirao je cjelovito, integrirano poučavanje te ističe njegove prednosti. Izdvaja različite oblike integriranog poučavanja te prikazuje pojmovnu problematiku i nejasnoće vezane uz terminologiju. U radu se daju praktični primjeri pri tematskom poučavanju koji se lako mogu primijeniti pri procesu vođenja u nastavni proces sljedeći ponuđeni algoritam (deset koraka). Primjeri integriranog poučavanja dani su u različitim vremenskim razmacima, korak po korak, upravo onako kako autor sugerira da se primjenjuju u nastavnoj praksi. U radu su predstavljena četiri primjera nastavne prakse s opisom nastavnih situacija, za svaki razred razredne nastave po jedan primjer.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija