Pregled bibliografske jedinice broj: 670242
Tehnologija i nastavni proces
Tehnologija i nastavni proces // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 20 (2009), 85-86(111-112); 8-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 670242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnologija i nastavni proces
(Technology and the teaching process)
Autori
Kolak, Ante
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 20
(2009), 85-86(111-112);
8-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
tehnologija; nastavni proces
(technology; teaching process)
Sažetak
Autor je u ovom radu aktualizirao didaktiku medija. Daje smjernice za integraciju tehnologije u nastavni proces. Uvodni je dio ovoga rada autor posvetio terminološkim odrednicama i dilemama vezanim uz obrazovnu tehnologiju, nastavnu tehnologiju, i tehnologiju općenito. Autor preuzima klasifikaciju obrazovne tehnologije na tri razine: nisku, srednje složenu i visoku. U radu se ističe korelat između nastavne tehnologije i učenika s teškoćama pri usvajanju nastavnog gradiva. Izdvaja tri sastavnice umrežavanja nastavne tehnologije a načinu ustrojavanja nastave daje posebnu pozornost. Tako daje rastući niz za vrste nastave s obzirom na kriterij uporabe nastavnih pomagala u nastavi. Autor predstavlja rezultate istraživanja koji ukazuju na nespremnost učitelja za primjenu novih dostignuća obrazovne tehnologije. Kao izrazito bitnim izdvaja četiri osnovna načela pri ispravnom primjenjivanu nastavne tehnologije.. U vezi s postavljenim načelima predložena je i kontrolna lista za učitelje vezana uz izbor nastavne tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ante Kolak
(autor)