Pregled bibliografske jedinice broj: 670112
Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing
Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 47-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 670112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing
(Research expectations and satisfaction of marketing graduate students)
Autori
Mandić, Miroslav ; Pavlović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra
/ Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 47-49
ISBN
978-953-6025-65-7
Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visoko obrazovanje; iskustvo studenata; zadovoljstvo; evaluacija
(high education; students experiance; satisfaction; evaluation)
Sažetak
U posljednjih nekoliko godina u području visokoškolskog obrazovanja se sve više zaoštrava konkurencija te se kao temelj opstanka na sve zahtjevnijem tržištu nameće potreba za sve većom usmjerenosti na zadovoljstvo studenata. S ciljem privlačenja i zadržavanja studenata istraživanje očekivanja i zadovoljstva studenata predstavlja osnovu za uspješno poslovanje. U skladu s navedenim, na diplomskom studiju smjera marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku od 116 ispitanika. Istraživanje je provedeno u dva vala, na početku i na kraju semestra, na istim ispitanicima. Rezultati provedenog istraživanja objektivno pokazuju koja su očekivanja studenata završnih godina, u kojoj su mjeri ona ispunjena te su kao takvi korisni i primjenjivi za sve fakultete koji primjenjuju Bolonjski proces. Na temelju provedenog istraživanja moguće je zaključiti da su očekivanja studenata svakim danom sve veća te da je potrebno puno truda da bi se dosegla željena razina zadovoljstva. Rezultati istraživanja upućuju na važnost primjene temeljnih marketinških načela i kontinuiranog istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Miroslav Mandić
(autor)