Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 670112

Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing


Mandić, Miroslav; Pavlović, Ana
Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 47-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 670112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing
(Research expectations and satisfaction of marketing graduate students)

Autori
Mandić, Miroslav ; Pavlović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 47-49

ISBN
978-953-6025-65-7

Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
visoko obrazovanje; iskustvo studenata; zadovoljstvo; evaluacija
(high education; students experiance; satisfaction; evaluation)

Sažetak
U posljednjih nekoliko godina u području visokoškolskog obrazovanja se sve više zaoštrava konkurencija te se kao temelj opstanka na sve zahtjevnijem tržištu nameće potreba za sve većom usmjerenosti na zadovoljstvo studenata. S ciljem privlačenja i zadržavanja studenata istraživanje očekivanja i zadovoljstva studenata predstavlja osnovu za uspješno poslovanje. U skladu s navedenim, na diplomskom studiju smjera marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku od 116 ispitanika. Istraživanje je provedeno u dva vala, na početku i na kraju semestra, na istim ispitanicima. Rezultati provedenog istraživanja objektivno pokazuju koja su očekivanja studenata završnih godina, u kojoj su mjeri ona ispunjena te su kao takvi korisni i primjenjivi za sve fakultete koji primjenjuju Bolonjski proces. Na temelju provedenog istraživanja moguće je zaključiti da su očekivanja studenata svakim danom sve veća te da je potrebno puno truda da bi se dosegla željena razina zadovoljstva. Rezultati istraživanja upućuju na važnost primjene temeljnih marketinških načela i kontinuiranog istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Mandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Miroslav; Pavlović, Ana
Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 47-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Mandić, M. & Pavlović, A. (2012) Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing. U: Čavrak, V. & Gelo, T. (ur.)Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra.
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Miroslav and Pavlovi\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {47-49}, keywords = {visoko obrazovanje, iskustvo studenata, zadovoljstvo, evaluacija}, isbn = {978-953-6025-65-7}, title = {Istra\v{z}ivanja o\v{c}ekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing}, keyword = {visoko obrazovanje, iskustvo studenata, zadovoljstvo, evaluacija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Miroslav and Pavlovi\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {47-49}, keywords = {high education, students experiance, satisfaction, evaluation}, isbn = {978-953-6025-65-7}, title = {Research expectations and satisfaction of marketing graduate students}, keyword = {high education, students experiance, satisfaction, evaluation}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font