Pregled bibliografske jedinice broj: 670108
Unos interkulturalnih zadataka u osnovnoškolskim udžbenicima engleskog jezika - Otvaranje prostora za hibridno učenje
Unos interkulturalnih zadataka u osnovnoškolskim udžbenicima engleskog jezika - Otvaranje prostora za hibridno učenje // Dijete i jezik danas - Dijete i mediji. Zbornik radova sa VII znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet, 2013. str. 177-197 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 670108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unos interkulturalnih zadataka u osnovnoškolskim udžbenicima engleskog jezika - Otvaranje prostora za hibridno učenje
(Input of intercultural tasks in primary textbooks for learning English - Opening up a space for blended learning)
Autori
Breka, Olinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas - Dijete i mediji. Zbornik radova sa VII znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem
/ Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina - Osijek : Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet, 2013, 177-197
Skup
Dijete i jezik danas - Dijete i mediji
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interkulturalna kompetencija učenika; udžbenik engleskog jezika; interkulturalni zadatak; hibridno učenje
(learner intercultural competence; English learning textbook; intercultural task; blended learning)
Sažetak
Svaki je odgojno-obrazovni proces ukorijenjen u vremenskom i prostornom kontekstu u kojem se odvija. Učenici su subjekt nastavnog procesa i nužno ih je sagledati u kontekstu njihove suvremenosti. Razvoj interkulturalne kompetencije učenika jedan je od globalnih ciljeva nastave stranih jezika danas. Među brojnim čimbenicima koji utječu na razvoj interkulturalne kompetencije učenika važnu ulogu imaju udžbenici. Budući da se radi o internetskoj generaciji koja uči na nov način tradicionalni oblici učenja i poučavanja redefiniraju se i obogaćuju inovativnim metodama i strategijama te uvođenjem novih medija. U radu se analizira unos interkulturalnih zadataka u udžbenicima engleskog jezika kao prvog stranog jezika od petog do osmog razreda osnovne škole. Cilj nam je bio utvrditi omogućuje li unos interkulturalnih zadataka višeperspektivni uvid u kulture engleskog govornog područja i vlastitu kulturu te postoji li potreba za njegovim nadopunjavanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Olinka Breka
(autor)