Pregled bibliografske jedinice broj: 669783
Ocjenjivanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture
Ocjenjivanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture // Tonovi (Zagreb), 62 (2013), 52-63 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 669783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjenjivanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture
(Evaluating students of under school age in the teaching of music culture)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Živković, Katarina
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 62
(2013);
52-63
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
nastava glazbene kulture ; ocjenjivanje učenika ; razredna nastava
(teaching of music culture ; evaluating students ; primary education)
Sažetak
Tijekom ožujka i svibnja 2013. godine istražili smo u nekoliko osnovnih škola u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini kako učitelji razredne nastave ocjenjuju učenike u nastavi glazbene kulture. Podaci su prikupljeni sustavnim promatranjem i anketiranjem, a kao instrumenti istraživanja korišteni su dnevnik praćenja i anketni upitnik. Dnevnik istraživanja sadrži opise deset nastavnih sati glazbene kulture u prvim četirima razredima osnovne škole. Također, anketirano je 50 ispitanika, i to 45 učitelja razredne nastave i pet predmetnih učitelja glazbe. Promatrani nastavni sati i anketni upitnici pokazuju da nastava glazbene kulture u razrednoj nastavi nije na zadovoljavajućoj razini, a to se može reći i za ocjenjivanje učenika u okviru toga predmeta. Umjesto da je predmet na njihovo i učeničko zadovoljstvo, učitelji ga pretvaraju u još jedan „težak“ predmet za koji se učenici moraju ponekad i te kako truditi, pogotovo oni s nešto slabijim glazbenim sposobnostima. Učenicima mlađe školske dobi ne pruža se dovoljno, i to stoga što učitelji razredne nastave (još uvijek) nisu dovoljno kompetentni za provođenje nastave ni za ocjenjivanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Publishing