Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669310

Style of managing teaching process as classroom management determinator


Kolak, Ante
Style of managing teaching process as classroom management determinator // Educatia Plus, 6 (2010), 2 (12); 201-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 669310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Style of managing teaching process as classroom management determinator

Autori
Kolak, Ante

Izvornik
Educatia Plus (1842-077X) 6 (2010), 2 (12); 201-218

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
teaching process; classroom management; style of managing teaching process

Sažetak
U području didaktike se često ističe kako kvaliteta nastave, između ostalog, ovisi o čimbeniku «vođenja razreda», tj. razrednom menadžmentu. Razrednom menadžmentu se u radu prilazi kao organizacijskoj, pedagoškoj i didaktičkoj kompetenciji koja se očituje u organizaciji nastave, u formiranju odgojno-obrazovnih ciljeva i zadaća nastavnoga procesa te u vještom odabiru nastavnih metoda i oblika rada. Metode nastave čest su predmet proučavanja didaktike - a pri tome se rjeđe istražuju stilovi poučavanja i upravljanja nastavom. Vođenje nastave moguće je primjenom određenoga stila upravljanja. Stil vođenja nastavnika znatno utječe na brojne odrednice nastavnoga procesa- razrednu klimu, disciplinu, suradnju s roditeljima... Empirijski dio ovoga rada ispitati će stavove ispitanika (učitelja) prema bitnoj odrednici razrednog menadžmenta - stilu upravljanja koji provode u nastavnoj praksi.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolak, Ante
Style of managing teaching process as classroom management determinator // Educatia Plus, 6 (2010), 2 (12); 201-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kolak, A. (2010) Style of managing teaching process as classroom management determinator. Educatia Plus, 6 (2 (12)), 201-218.
@article{article, author = {Kolak, Ante}, year = {2010}, pages = {201-218}, keywords = {teaching process, classroom management, style of managing teaching process}, journal = {Educatia Plus}, volume = {6}, number = {2 (12)}, issn = {1842-077X}, title = {Style of managing teaching process as classroom management determinator}, keyword = {teaching process, classroom management, style of managing teaching process} }
@article{article, author = {Kolak, Ante}, year = {2010}, pages = {201-218}, keywords = {teaching process, classroom management, style of managing teaching process}, journal = {Educatia Plus}, volume = {6}, number = {2 (12)}, issn = {1842-077X}, title = {Style of managing teaching process as classroom management determinator}, keyword = {teaching process, classroom management, style of managing teaching process} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font