Pregled bibliografske jedinice broj: 669310
Style of managing teaching process as classroom management determinator
Style of managing teaching process as classroom management determinator // Educatia Plus, 6 (2010), 2 (12); 201-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 669310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Style of managing teaching process as classroom management determinator
Autori
Kolak, Ante
Izvornik
Educatia Plus (1842-077X) 6
(2010), 2 (12);
201-218
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
teaching process; classroom management; style of managing teaching process
Sažetak
U području didaktike se često ističe kako kvaliteta nastave, između ostalog, ovisi o čimbeniku «vođenja razreda», tj. razrednom menadžmentu. Razrednom menadžmentu se u radu prilazi kao organizacijskoj, pedagoškoj i didaktičkoj kompetenciji koja se očituje u organizaciji nastave, u formiranju odgojno-obrazovnih ciljeva i zadaća nastavnoga procesa te u vještom odabiru nastavnih metoda i oblika rada. Metode nastave čest su predmet proučavanja didaktike - a pri tome se rjeđe istražuju stilovi poučavanja i upravljanja nastavom. Vođenje nastave moguće je primjenom određenoga stila upravljanja. Stil vođenja nastavnika znatno utječe na brojne odrednice nastavnoga procesa- razrednu klimu, disciplinu, suradnju s roditeljima... Empirijski dio ovoga rada ispitati će stavove ispitanika (učitelja) prema bitnoj odrednici razrednog menadžmenta - stilu upravljanja koji provode u nastavnoj praksi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ante Kolak
(autor)