Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669306

Životna vrijednost klijenta


Mandić, Miroslav
Životna vrijednost klijenta // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 162-171


CROSBI ID: 669306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Životna vrijednost klijenta
(Customer Lifetime Value)

Autori
Mandić, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Marketing i baze podataka

Urednik/ci
Dobrinić, Damir

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Varaždin

Godina
2011

Raspon stranica
162-171

ISBN
13 978-953-6071-64-0

Ključne riječi
životna vrijednost klijenta, doživotna vrijednost klijenta
(customer lifetime value, CLV)

Sažetak
Rad se bavi životnom vrijednosti klijenta i u njemu se navodi nekoliko pristupa ovom području. Ističe se da pri razmjenjivanju vrijednosti klijenta svi klijenti nisu jednako važni za tvrtku, niti svi klijenti zahtijevaju jednaku razinu odnosa s tvrtkom. Nadalje, rad definira pojam profitabilnog klijenta pod čim se misli na osobu, kućanstvo ili tvrtku čiji prihodi s vremenom premašuju, u prihvatljivom iznosu, troškove koje tvrtka ima zbog privlačenja, prodaje i usluživanja tog klijenta. Rad daje pregled nekoliko mogućih vrijednosnih kategorizacija klijenata kao i primjere mogućeg izračuna životne vrijednosti klijenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Mandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Miroslav
Životna vrijednost klijenta // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 162-171
Mandić, M. (2011) Životna vrijednost klijenta. U: Dobrinić, D. (ur.) Marketing i baze podataka. Varaždin, Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, str. 162-171.
@inbook{inbook, author = {Mandi\'{c}, Miroslav}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {162-171}, keywords = {\v{z}ivotna vrijednost klijenta, do\v{z}ivotna vrijednost klijenta}, isbn = {13 978-953-6071-64-0}, title = {\v{Z}ivotna vrijednost klijenta}, keyword = {\v{z}ivotna vrijednost klijenta, do\v{z}ivotna vrijednost klijenta}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@inbook{inbook, author = {Mandi\'{c}, Miroslav}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {162-171}, keywords = {customer lifetime value, CLV}, isbn = {13 978-953-6071-64-0}, title = {Customer Lifetime Value}, keyword = {customer lifetime value, CLV}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font