Pregled bibliografske jedinice broj: 669306
Životna vrijednost klijenta
Životna vrijednost klijenta // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 162-171
CROSBI ID: 669306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Životna vrijednost klijenta
(Customer Lifetime Value)
Autori
Mandić, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Marketing i baze podataka
Urednik/ci
Dobrinić, Damir
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Varaždin
Godina
2011
Raspon stranica
162-171
ISBN
13 978-953-6071-64-0
Ključne riječi
životna vrijednost klijenta, doživotna vrijednost klijenta
(customer lifetime value, CLV)
Sažetak
Rad se bavi životnom vrijednosti klijenta i u njemu se navodi nekoliko pristupa ovom području. Ističe se da pri razmjenjivanju vrijednosti klijenta svi klijenti nisu jednako važni za tvrtku, niti svi klijenti zahtijevaju jednaku razinu odnosa s tvrtkom. Nadalje, rad definira pojam profitabilnog klijenta pod čim se misli na osobu, kućanstvo ili tvrtku čiji prihodi s vremenom premašuju, u prihvatljivom iznosu, troškove koje tvrtka ima zbog privlačenja, prodaje i usluživanja tog klijenta. Rad daje pregled nekoliko mogućih vrijednosnih kategorizacija klijenata kao i primjere mogućeg izračuna životne vrijednosti klijenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Miroslav Mandić
(autor)