Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669121

Uvažavanje različitosti – temelj koncepcije suvremene škole


Zrilić, Smiljana
Uvažavanje različitosti – temelj koncepcije suvremene škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 102 (2012), 128; 10-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 669121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvažavanje različitosti – temelj koncepcije suvremene škole

Autori
Zrilić, Smiljana

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 102 (2012), 128; 10-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
suvremena škola; priznavanje; prihvaćanje i uvažavanje različitosti; posebne potrebe; učenici s teškoćama

Sažetak
U svakoj školi i razredu postoje individualne razlike među učenicima: nacionalne, vjerske, kulturne, zatim one koje su proizišle iz socijalnoga statusa, podrijetla, različitosti vezane uz obiteljski kontekst (djeca rastavljenih roditelja, udomljena, posvojena, djeca s jednim roditeljem, bez roditelja), individualne razlike proizašle iz posebnih potreba koje su uvjetovane teškoćama ili darovitošću itd. Nekad se na različitost gledalo kao na nedostatak i u tom je kontekstu i tretirana. Različitost je danas temelj koncepcije suvremene škole koja svim učenicima pruža jednake mogućnosti za sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu u skladu s njihovim mogućnostima. Tako koncipiran kurikulum nalaže priznavanje, prihvaćanje i uvažavanje specifičnih potreba učenika koje su uvjetovane njihovom različitošću i posebnostima na individualnoj razini. Individualne razlike analizirane u ovom radu proizlaze iz specifičnosti i posebnosti rada s učenicima s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana
Uvažavanje različitosti – temelj koncepcije suvremene škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 102 (2012), 128; 10-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Zrilić, S. (2012) Uvažavanje različitosti – temelj koncepcije suvremene škole. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 102 (128), 10-12.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana}, year = {2012}, pages = {10-12}, keywords = {suvremena \v{s}kola, priznavanje, prihva\'{c}anje i uva\v{z}avanje razli\v{c}itosti, posebne potrebe, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {102}, number = {128}, issn = {0353-636X}, title = {Uva\v{z}avanje razli\v{c}itosti – temelj koncepcije suvremene \v{s}kole}, keyword = {suvremena \v{s}kola, priznavanje, prihva\'{c}anje i uva\v{z}avanje razli\v{c}itosti, posebne potrebe, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana}, year = {2012}, pages = {10-12}, keywords = {suvremena \v{s}kola, priznavanje, prihva\'{c}anje i uva\v{z}avanje razli\v{c}itosti, posebne potrebe, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {102}, number = {128}, issn = {0353-636X}, title = {Uva\v{z}avanje razli\v{c}itosti – temelj koncepcije suvremene \v{s}kole}, keyword = {suvremena \v{s}kola, priznavanje, prihva\'{c}anje i uva\v{z}avanje razli\v{c}itosti, posebne potrebe, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font