Pregled bibliografske jedinice broj: 669119
Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma
Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 116-117; 24-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 669119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma
Autori
Zrilić, Smiljana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 90-91
(2010), 116-117;
24-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
suvremena škola; kurikulum; inovacije; pedagog; kompetencije
Sažetak
Suvremena društva temeljena na znanju sve više aktualiziraju kontinuirani profesionalni razvoj pedagoga, između ostaloga i zbog činjenice da suvremeni pedagog u okviru svoje profesije sudjeluje u vrlo složenim društvenim procesima koji su podložni brzim promjenama. U tradicionalnim školama njegova je uloga imala jednu posve drugačiju dimenziju od ove današnje. Svijest o sve većoj složenosti profesije pedagoga rezultirala je brojnim analizama postojećeg stanja i prepoznavanja novih potreba. Pritom je od presudne važnosti svakako i odgovornost za omogućavanje kontinuiranoga profesionalnog razvoja pedagoga, kao i obveza (ali i pravo) na cjeloživotno učenje. Danas je pedagog nositelj promjena, nositelj aktivnosti vezanih za unaprjeđenje rada škole, potiče stvaranje novih odnosa u školi, promiče ideje o kurikulumu kao svjetonazoru i sveukupnoj koncepciji škole. Njegova uloga je tim zahtjevnija jer je još uvijek mišljenje nekih učitelja da je kurikulum samo plan i program, te je u središtu gradivo, a ne učenik. U radu se navode temeljna obilježja suvremene škole, te kompetencije pedagoga koje su mu potrebite kako bi riješio probleme s kojima se susreće u oblasti svoga rada i inovativnog djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija