Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669119

Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma


Zrilić, Smiljana
Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 116-117; 24-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 669119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma

Autori
Zrilić, Smiljana

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 90-91 (2010), 116-117; 24-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
suvremena škola; kurikulum; inovacije; pedagog; kompetencije

Sažetak
Suvremena društva temeljena na znanju sve više aktualiziraju kontinuirani profesionalni razvoj pedagoga, između ostaloga i zbog činjenice da suvremeni pedagog u okviru svoje profesije sudjeluje u vrlo složenim društvenim procesima koji su podložni brzim promjenama. U tradicionalnim školama njegova je uloga imala jednu posve drugačiju dimenziju od ove današnje. Svijest o sve većoj složenosti profesije pedagoga rezultirala je brojnim analizama postojećeg stanja i prepoznavanja novih potreba. Pritom je od presudne važnosti svakako i odgovornost za omogućavanje kontinuiranoga profesionalnog razvoja pedagoga, kao i obveza (ali i pravo) na cjeloživotno učenje. Danas je pedagog nositelj promjena, nositelj aktivnosti vezanih za unaprjeđenje rada škole, potiče stvaranje novih odnosa u školi, promiče ideje o kurikulumu kao svjetonazoru i sveukupnoj koncepciji škole. Njegova uloga je tim zahtjevnija jer je još uvijek mišljenje nekih učitelja da je kurikulum samo plan i program, te je u središtu gradivo, a ne učenik. U radu se navode temeljna obilježja suvremene škole, te kompetencije pedagoga koje su mu potrebite kako bi riješio probleme s kojima se susreće u oblasti svoga rada i inovativnog djelovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana
Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 116-117; 24-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Zrilić, S. (2010) Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (116-117), 24-25.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana}, year = {2010}, pages = {24-25}, keywords = {suvremena \v{s}kola, kurikulum, inovacije, pedagog, kompetencije}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {90-91}, number = {116-117}, issn = {0353-636X}, title = {Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma}, keyword = {suvremena \v{s}kola, kurikulum, inovacije, pedagog, kompetencije} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana}, year = {2010}, pages = {24-25}, keywords = {suvremena \v{s}kola, kurikulum, inovacije, pedagog, kompetencije}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {90-91}, number = {116-117}, issn = {0353-636X}, title = {Inovativni pedagog u kontekstu suvremenog kurikuluma}, keyword = {suvremena \v{s}kola, kurikulum, inovacije, pedagog, kompetencije} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font