Pregled bibliografske jedinice broj: 669118
Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju
Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 58 (2009), 2; 199-208 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 669118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju
Autori
Zrilić, Smiljana ; Marasović, Deniza ; Perović, Anamarija
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 58
(2009), 2;
199-208
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
ooo
Sažetak
U radu je predstavljena Brain Gym metoda, te učinkovitost njezine primjene u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja. Iako se učenici sa specifičnim teškoćama u učenju često tretiraju kao neuspješni, praksa je pokazala da takvi učenici u pravilu nisu neuspješni u izvršavanju svih zadataka, u snalaženju u svim situacijama, cijelo vrijeme i ne sa svim ljudima. Okolina mora biti motivirajuća, na što najviše utječu učitelji primjenjujući specifične nastavne metode s ciljem učinkovite pomoći u lakšem svladavanju nastavnog gradiva, ili, imajući na umu specifičnost učenikove teškoće, tolerancijom za «loše čitanje i pisanje», ili pohvalama za i najmanji napredak. Brain Gym (gimnastika za mozak) je nova metoda psihofizičkog opuštanja, a sastoji od 26 pokretnih aktivnosti i sustava od pet koraka kojima potičemo senzomotorički razvoj, senzoričku i senzomotoričku integraciju, što rezultira djelotvornijim učenjem. Brain Gym aktivnosti pomažu iznova aktivirati pristup izgubljenim moždanim funkcijama, kao i uspostaviti neuronske veze koje nisu bile uspostavljene u ranijoj dobi. Usklađeno funkcioniranje svih područja mozga i općenito sustava tijela i uma vodi poboljšanjima. Iako su još uvijek nepoznati uzroci zbog kojih učenici imaju teškoće u čitanju, pisanju ili računanju, a činjenica je i da su ovo multifaktorski uvjetovane teškoće, pokazalo se kako ova specifična metoda ima odgovarajući pozitivni učinak. Primjenjuje se u mnogim državama svijeta, a u Hrvatskoj se još uvijek malo primjenjuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija