Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669118

Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju


Zrilić, Smiljana; Marasović, Deniza; Perović, Anamarija
Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 58 (2009), 2; 199-208 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 669118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju

Autori
Zrilić, Smiljana ; Marasović, Deniza ; Perović, Anamarija

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 58 (2009), 2; 199-208

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
ooo

Sažetak
U radu je predstavljena Brain Gym metoda, te učinkovitost njezine primjene u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja. Iako se učenici sa specifičnim teškoćama u učenju često tretiraju kao neuspješni, praksa je pokazala da takvi učenici u pravilu nisu neuspješni u izvršavanju svih zadataka, u snalaženju u svim situacijama, cijelo vrijeme i ne sa svim ljudima. Okolina mora biti motivirajuća, na što najviše utječu učitelji primjenjujući specifične nastavne metode s ciljem učinkovite pomoći u lakšem svladavanju nastavnog gradiva, ili, imajući na umu specifičnost učenikove teškoće, tolerancijom za «loše čitanje i pisanje», ili pohvalama za i najmanji napredak. Brain Gym (gimnastika za mozak) je nova metoda psihofizičkog opuštanja, a sastoji od 26 pokretnih aktivnosti i sustava od pet koraka kojima potičemo senzomotorički razvoj, senzoričku i senzomotoričku integraciju, što rezultira djelotvornijim učenjem. Brain Gym aktivnosti pomažu iznova aktivirati pristup izgubljenim moždanim funkcijama, kao i uspostaviti neuronske veze koje nisu bile uspostavljene u ranijoj dobi. Usklađeno funkcioniranje svih područja mozga i općenito sustava tijela i uma vodi poboljšanjima. Iako su još uvijek nepoznati uzroci zbog kojih učenici imaju teškoće u čitanju, pisanju ili računanju, a činjenica je i da su ovo multifaktorski uvjetovane teškoće, pokazalo se kako ova specifična metoda ima odgovarajući pozitivni učinak. Primjenjuje se u mnogim državama svijeta, a u Hrvatskoj se još uvijek malo primjenjuje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana; Marasović, Deniza; Perović, Anamarija
Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 58 (2009), 2; 199-208 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Zrilić, S., Marasović, D. & Perović, A. (2009) Učinkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifičnim teškoćama u učenju. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 58 (2), 199-208.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Marasovi\'{c}, Deniza and Perovi\'{c}, Anamarija}, year = {2009}, pages = {199-208}, keywords = {ooo}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {58}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {U\v{c}inkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju}, keyword = {ooo} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Marasovi\'{c}, Deniza and Perovi\'{c}, Anamarija}, year = {2009}, pages = {199-208}, keywords = {ooo}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {58}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {U\v{c}inkovitost metode Brain Gym u radu s djecom sa specifi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju}, keyword = {ooo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font