Pregled bibliografske jedinice broj: 669070
Djeca posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole
Djeca posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole. Čakovec: Zrinski, 2011 (prirucnik)
CROSBI ID: 669070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djeca posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole
(Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole)
Autori
Zrilić, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, ostalo
Izdavač
Zrinski
Grad
Čakovec
Godina
2011
Stranica
240
ISBN
978-953-7237-79-0
Ključne riječi
socijalna integracija; djeca s posebnim potrebama
Sažetak
Priručnik „Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole“ sadrži originalan znanstveni i stručni pristup djeci/učenicima s posebnim potrebama, koji omogućava studentima različitog profila (učiteljski i studij odgojitelja predškolske djece, studij pedagogije…), te odgojiteljima, učiteljima, pedagozima, stručnim suradnicima i roditeljima, sustavan i kreativan način upoznavanja i integriranja različitih teorijskih i aplikativnih/metodičkih pristupa. Priručnik je koncipiran sadržajno i jezično pregledno i razvidno kroz: Uvod, zaključak i literaturu i jedanaest tematskih poglavlja: Tko su djeca s posebnim potrebama ; Djeca i učenici s oštećenjem vida ; Djeca i učenici s oštećenjem sluha ; Djeca i učenici s poremećajem govora, jezika i glasa ; Djeca i učenici sa sniženim intelektualnim sposobnostima ; Djeca i učenici s poremećajem iz autističnog spektra ; Djeca i učenici s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima ; Djeca i učenici s poremećajem ponašanja ; Djeca i učenici s poremećajem pažnje uz hiperaktivnost ; Specifične teškoće učenja ; Darovita djeca i učenici - koji (u velikoj mjeri) prate sadržaje kolegija: Djeca s teškoćama u razvoju (Osnove specijalne pedagogije i Metodika rada s učenicima s posebnim potrebama) Rukopis je suvremeno metodički koncipiran i u potpunosti omogućava korištenje u različitim oblicima visokoškolske nastave: predavanja, seminari, rad u skupinama, tematske vježbe, pedagoški praktikum, studenska praksa... U tekstu „Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole“ dan vrlo opsežan prikaz razvojnih specifičnosti pojedinih grupa te djece relevantnih za njihov odgoj i obrazovanje i načina na koji im izaći u susret u integriranim uvjetima. Bogatstvom svog sadržaja, njegovom suvremenošću kao i načinom njegove prezentacije ovaj tekst nadmašuje sve suvremene postojeće tekstove s ovog područja u nas. Po svemu izrečenom u ovoj recenziji ovaj tekst u potpunosti ispunjava zahtjeve znanstveno-nastavne literature za tiskanje u kategoriji priručnika za predmete/kolegije Djeca s teškoćama u razvoju, te Osnove specijalne pedagogije i Metodika rada s učenicima s posebnim potrebama, kao i sve kolegije iz područja specijalne pedagogije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija