Pregled bibliografske jedinice broj: 668913
Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva Studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi
Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva Studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi // VI. SIMPOZIJ SOCIJALNIH RADNIKA 16.-18.10.2013. TUHELJSKE TOPLICE
Zagreb: HUSR, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 668913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva Studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi
(The importance of field placement in social work education: possibilities and perspectives for partnership between department of social work, University of zagreb and Social care system)
Autori
Urbanc, Kristina ; Majdak, Marijana ; Horvat Alalbegović, Božena ; Petran, Đurđa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
VI. SIMPOZIJ SOCIJALNIH RADNIKA 16.-18.10.2013. TUHELJSKE TOPLICE
/ - Zagreb : HUSR, 2013
Skup
VI. SIMPOZIJ SOCIJALNIH RADNIKA 16.-18.10.2013. TUHELJSKE TOPLICE
Mjesto i datum
Tuhelj, Hrvatska, 16.10.2013. - 18.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
terenska praksa; obrazovanje socijalnih radnika; partnerstvo
(field placement; social work education; partnership)
Sažetak
U akademskoj godini 2010./11., za dvije generacije studenata diplomskog studija socijalnog rada organizirana je terenska praksa u okviru kolegija „Odabrana područja socijalnog rada“ u suradnji s CZSS širom Hrvatske. Tijekom provedbe terenske prakse studenti su dužni redovito sudjelovati u radu ustanove, organiziranim supervizijama i individualnim konzultacijama kako s mentorima ustanove tako i s voditeljima prakse na fakultetu. Riječ je o studentima koji su ujedno i prvostupnici socijalnog rada te su tijekom preddiplomskog studija ovladali određenim znanjima i kompetencijama i stekli kvalifikacije za izvršavanje djela poslova u nadležnosti sustava socijalne skrbi. To znači i da ih u radu tijekom obavljanja terenske prakse obvezuje profesionalna etika i standardi pa je, u skladu s navedenim preporuka da studenti uz stručno vođenje sudjeluju u redovnom radu ustanove. Kako bi stekli predviđene kompetencije, studentima trebaju biti dostupne situacije u kojima će, uz pomoć i nadzor terenskog nastavnika te supervizijsku podršku u okviru studija moći neposredno raditi s korisnicima i to na razini: rada na slučajevima i pratećoj dokumentaciji, observiranja rada terenskog nastavnika, sudjelovanja na aktualnim relevantnim sastancima u ustanovi, rada na terenu s terenskim nastavnikom te raspravi o stečenim iskustvima, njihovoj praktičnoj, etičkoj i teorijskoj perspektivi. U uvodnim izlaganjima u okviru ovog okruglog stola nastavnici i polaznici studija iznijet će vlastita zapažanja i iskustva organiziranja i provođenja studentske terenske prakse. Svrha održavanja ovog okruglog stola je razmjena iskustava sudionika terenske prakse (djelatnika CZSS, djelatnika studija te studenata), prepoznavanje primjera dobre prakse međusobne suradnje te utvrđivanje smjernica daljnjeg provođenja i unaprijeđenja terenske prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb