Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668912

Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu


Urbanc, Kristina
Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu // Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"
Rijeka: Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 668912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu
(Participatory approach and empowerment as possible answer to needs of student with disability in higher education system)

Autori
Urbanc, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina" / - Rijeka : Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013

Skup
Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 17.05.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
potrebe; studenti s invaliditetom; sustav visokog škosltva
(students with disability; needs; higher education system)

Sažetak
U izlaganju će biti iznijete neke teorijske i empirijske spoznaje iz literature o ulozi i značaju participatornog pristupa te procesa osnaživanja studenata s invaliditetom u vosoko školskom obrazovanju. Poseban fokus pri tome bit će stavljen na potrebe studenata s invaliditetom te spremnost akademskog okruženja za učenje i prilagođavanje specifičnim načinima zadovoljenja obrazovnih potreba ove grupe studenata. Za sve sudionike akademske zajednice to uključuje potrebe za promjenom i prilagodbom. U izlaganju će biti više riječi o: (1) razvijanju modela suradnog, participatornog odnosa između nastavnika i studenata u učenju i poučavanju ; (2) odmaku od tzv. tradicionalnog pristupa poučavanju, nasuprot čemu se javlja potreba za uvažavanjem osobnih iskustava i resursa (studenata s invaliditetom te studenata općenito) i razvijanju atmosfere koja je podržavajuća za učenje ; (3) promjeni percepcije obrazovnog procesa, pri čemu je naglasak na ishodu obrazovnog procesa tj. ono što bi student trebao «ponijeti» sa studija, a ne ono što je nastavnik naumio predavati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Urbanc (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Urbanc, Kristina
Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu // Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"
Rijeka: Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Urbanc, K. (2013) Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu. U: Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina".
@article{article, author = {Urbanc, Kristina}, year = {2013}, keywords = {potrebe, studenti s invaliditetom, sustav visokog \v{s}kosltva}, title = {Participatorni pristup i koncept osna\v{z}ivanja kao mogu\'{c}i odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom \v{s}kolstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom \v{s}kolstvu}, keyword = {potrebe, studenti s invaliditetom, sustav visokog \v{s}kosltva}, publisher = {Medicinski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Urbanc, Kristina}, year = {2013}, keywords = {students with disability, needs, higher education system}, title = {Participatory approach and empowerment as possible answer to needs of student with disability in higher education system}, keyword = {students with disability, needs, higher education system}, publisher = {Medicinski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font