Pregled bibliografske jedinice broj: 668912
Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu
Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu // Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"
Rijeka: Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 668912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu
(Participatory approach and empowerment as possible answer to needs of student with disability in higher education system)
Autori
Urbanc, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"
/ - Rijeka : Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013
Skup
Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 17.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
potrebe; studenti s invaliditetom; sustav visokog škosltva
(students with disability; needs; higher education system)
Sažetak
U izlaganju će biti iznijete neke teorijske i empirijske spoznaje iz literature o ulozi i značaju participatornog pristupa te procesa osnaživanja studenata s invaliditetom u vosoko školskom obrazovanju. Poseban fokus pri tome bit će stavljen na potrebe studenata s invaliditetom te spremnost akademskog okruženja za učenje i prilagođavanje specifičnim načinima zadovoljenja obrazovnih potreba ove grupe studenata. Za sve sudionike akademske zajednice to uključuje potrebe za promjenom i prilagodbom. U izlaganju će biti više riječi o: (1) razvijanju modela suradnog, participatornog odnosa između nastavnika i studenata u učenju i poučavanju ; (2) odmaku od tzv. tradicionalnog pristupa poučavanju, nasuprot čemu se javlja potreba za uvažavanjem osobnih iskustava i resursa (studenata s invaliditetom te studenata općenito) i razvijanju atmosfere koja je podržavajuća za učenje ; (3) promjeni percepcije obrazovnog procesa, pri čemu je naglasak na ishodu obrazovnog procesa tj. ono što bi student trebao «ponijeti» sa studija, a ne ono što je nastavnik naumio predavati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti