Pregled bibliografske jedinice broj: 668683
Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju
Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju // Život i škola ; Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, VXI (2013), 29; 34-44 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
CROSBI ID: 668683 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju
(Teacher's pedagogical components in primary education)
Autori
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Lapat, Goran
Izvornik
Život i škola ; Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) VXI
(2013), 29;
34-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni
Ključne riječi
škola ; učenik ; učitelj ; pedagoška kompetencija
(school ; pupil ; teacher ; pedagogical competence)
Sažetak
U kratkom vremenu znanje se mnogostruko povećava. Nove informacijske i komunikacijske tehnologije sve više utječu na sve aspekte ljudskog života. Radne vještine postaju sve kompleksnije. Tempo života je sve brži. Društvo se nezaustavljivo razvija. Usporedo s razvojem društva razvija se i škola. Današnje, postmoderno društvo pred školu postavlja nove izazove koji su vrlo kompleksni, a od nje očekuje da na njih uspješno odgovori. Škola više nije ustanova od koje se očekuje da prvenstveno obrazuje učenike. Od škole se očekuje kompenzacija svih nedostataka obiteljskog i društvenog života. To nije lagan zadatak, kako za školu kao instituciju, tako i za učitelje koji rade u njoj. Pri tome se otvaraju brojna pitanja i dileme koja iziskuju znanstveno i stručno promišljanje, kako svih sudionika odgojno- obrazovnog procesa, tako i ostalih subjekata koji su posredno ili neposredno povezani s ovom problematikom. Kako bi uspješno riješili zadatke koji se stavljaju pred njih, učitelji danas moraju steći obrazovanje koje se može nadograđivati i tako podići na viši kvalitativni nivo. U ovom radu govorit će se o pedagoškim kompetencijama učitelja koje su samo dio kompetencija koje današnji učitelj mora posjedovati i konstantno usavršavati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb