Pregled bibliografske jedinice broj: 668370
ZNANSTVENO-EKSPERIMENTALNA ZASNOVANOST OBRAZOVANJA U ELEKTRONIČKOM OKRUŽENJU
ZNANSTVENO-EKSPERIMENTALNA ZASNOVANOST OBRAZOVANJA U ELEKTRONIČKOM OKRUŽENJU // Pedagogija, 3 (2013), 462-478 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 668370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZNANSTVENO-EKSPERIMENTALNA ZASNOVANOST OBRAZOVANJA U ELEKTRONIČKOM OKRUŽENJU
(Scientific and Experimental Basis of Education in Electronic Environment)
Autori
Nadrljanski, Mila
Izvornik
Pedagogija (0031-3807) 3
(2013);
462-478
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
E-Learning ; elektroničko obrazovno okruženje ; metodološko-metodička rješenja ; organizacija nastavnog procesa
(E-Learning ; e-learning environment ; methodological and methodical solutions ; organization of the teaching process)
Sažetak
Rad je posvećen detaljnoj analizi teorijskih radova koji razmatraju problematiku učinkovitosti obrazovanja. U te svrhe poduzeta su opsežna istraživanja o pitanjima funkcije obrazovanja u različitim razvojnim periodima. Ona su poslužila za formuliranje baznih postavki prijedloga modela obrazovanja na daljinu. U sklopu tog dijela disertacije prikazano je pilot istraživanje koje je poslužilo za sondiranje prijedloga njene teme. Dalje, izvršeno je analiziranje ostvarenih rješenja u nastavi informatike. Naglasak je dan na prikazivanje nekih rješenja koja se bave obrazovanjem na daljinu. Pri tom su predstavljena ona rješenja koja se bave pitanjima koja su značajna za suštinu problema. U spomenutim radovima dominirala je sljedeća problematika: Učenje na daljinu: zašto i kako ; Tehnološki aspekti učenja na daljinu ; Pedagoški aspekti učenja na daljinu ; E-Learning autorski alati ; Raspoložive E-Learning tehnologije ; Case studies - slučajevi prakse. Prikazom i analiziranjem tih radova uočeni su parcijalni prilazi problematici obrazovanja na daljinu. U vezi s karakteristikom ovog rada, utvrđeno je da metodološko-metodički model obrazovanja na daljinu predstavlja ne samo pogodnu eksperimentalnu - empirijsku situaciju za ispitivanje reakcija i ponašanja učenika, već i prirodni kontekst učenja u nastavi u okviru kojeg dolaze do izražaja bitne kognitivne, konativne i afektivne komponente učenja i mišljenja. Zaključeno je da se ta kompleksna problematika mora na drugačiji način rješavati. Posebno, potreban je drugačiji metodološki prilaz.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Projekti:
112-1121722-1719 - Regionalni elektroničko logistički pomorski cluster, orkestriranje procesa (Čišić, Dragan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split
Profili:
Mila Nadrljanski
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- UDK 37018:43
- 004
- 371, 3:004