Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668245

Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi


Prkačin, Esmeralda
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 668245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi
(Exploring the impact of marketing activities to the behavior and habits of people)

Autori
Prkačin, Esmeralda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
03.06

Godina
2011

Stranica
81

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
marketing; navike ljudi; ponašanje ljudi;
(marketing; habits; behavior)

Sažetak
Danas živimo u svijetu u kojemu je dinamika način i uvjet preživljavanja u poslovnom okruženju, ali i svakodnevnom privatnom životu. Sve se odvija brzo i jedino fleksibilnost omogućava napredak. Druga glavna značajka koja obilježava poslovni svijet jest percepcija javnosti. Ako krenemo od proizvoda i usluga koji zadovoljavaju primarne potrebe čovjeka, pa nastavimo s onim luksuznim proizvodima, sasvim je jasno da uspjeh proizvoda ili usluge na tržištu ovisi o tome kako je proizvod shvaćen (prihvaćen) od potencijalnih kupaca. Specifična svojstva nekog proizvoda ili usluge jamče mu da se o njemu priča i da ga svi žele imati ili isprobati. Ono što je zadaća marketinških stručnjaka je da se pobrinu da potencijalni kupci na pravi način saznaju informacije, te da informacija koja im bude emitirana ima što bolji učinak na želju potencijalnog kupca da proizvod ima. Ista teorija primjenjiva je i na javne osobe. Živimo u vremenu kada su najpoznatije ličnosti doslovno stvorene marljivim radom tima ljudi koji stoji iza njih, mahom marketinških stručnjaka. Svi žele biti poput njih, i nositi odjeću koju oni nose. Sva ova zapažanja navela su me da detaljnije istražim koliko marketing, zapravo, može utjecati da se postigne sve prije navedeno, da ljudi saznaju za proizvod, i budu uvjereni da će njihove potrebe biti zadovoljene kupnjom istog. Glavni cilj ovoga istraživanja je na temelju prikupljenih informacija o obiteljskom gospodarstvu Jurković i Golf i ladanjskom klubu Zmajevac prikazati sadašnju performancu obiteljskog gospodarstva, ocijeniti ima li isto potencijal za napredak uz poboljšanje odnosno uvođenje marketinških aktivnosti, te konačno iznijeti konkretne prijedloge za potencijalno poboljšanje cjelokupnog poslovanja ili samo određenih segmenata djelovanjem formiranog marketinškog tima unutar obiteljskog gospodarstva ili angažiranjem specijaliziranog vanjskog suradnika. Potencijal za uspjeh obiteljskog gospodarstva svakako postoji zbog jedinstvenosti ponude i diversificiranosti iste - gastronomija i sportske aktivnosti u jednom, pristupačne lokacije, ugodnog ambijenta, kvalitetne ponude, ljubaznog osoblja. No, držim kako je vlasnik obiteljskog gospodarstva u maloj mjeri uvažio značaj marketinga u svojim poslovnim planovima, između ostaloga, navedeni nedostatak koči daljnji rast obiteljskog gospodarstva i razvoj poslovnih procesa u obiteljskom gospodarstvu. Nadalje, promjena vlasničke strukture i unošenje novih znanja i vještina u trenutne poslovne aktivnosti rezultirali bi rastom i razvojem svijesti o postojanju ovakve, jedinstvene ponude u našoj regiji, ali i rastom i razvojem samog obiteljskog gospodarstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prkačin, Esmeralda
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Prkačin, E. (2011) 'Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prka\v{c}in, Esmeralda}, year = {2011}, pages = {81}, keywords = {marketing, navike ljudi, pona\v{s}anje ljudi, }, title = {Istra\v{z}ivanje utjecaja marketin\v{s}kih aktivnosti na pona\v{s}anje i navike ljudi}, keyword = {marketing, navike ljudi, pona\v{s}anje ljudi, }, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prka\v{c}in, Esmeralda}, year = {2011}, pages = {81}, keywords = {marketing, habits, behavior}, title = {Exploring the impact of marketing activities to the behavior and habits of people}, keyword = {marketing, habits, behavior}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font