Pregled bibliografske jedinice broj: 668245
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 668245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi
(Exploring the impact of marketing activities to the behavior and habits of people)
Autori
Prkačin, Esmeralda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
03.06
Godina
2011
Stranica
81
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
marketing; navike ljudi; ponašanje ljudi;
(marketing; habits; behavior)
Sažetak
Danas živimo u svijetu u kojemu je dinamika način i uvjet preživljavanja u poslovnom okruženju, ali i svakodnevnom privatnom životu. Sve se odvija brzo i jedino fleksibilnost omogućava napredak. Druga glavna značajka koja obilježava poslovni svijet jest percepcija javnosti. Ako krenemo od proizvoda i usluga koji zadovoljavaju primarne potrebe čovjeka, pa nastavimo s onim luksuznim proizvodima, sasvim je jasno da uspjeh proizvoda ili usluge na tržištu ovisi o tome kako je proizvod shvaćen (prihvaćen) od potencijalnih kupaca. Specifična svojstva nekog proizvoda ili usluge jamče mu da se o njemu priča i da ga svi žele imati ili isprobati. Ono što je zadaća marketinških stručnjaka je da se pobrinu da potencijalni kupci na pravi način saznaju informacije, te da informacija koja im bude emitirana ima što bolji učinak na želju potencijalnog kupca da proizvod ima. Ista teorija primjenjiva je i na javne osobe. Živimo u vremenu kada su najpoznatije ličnosti doslovno stvorene marljivim radom tima ljudi koji stoji iza njih, mahom marketinških stručnjaka. Svi žele biti poput njih, i nositi odjeću koju oni nose. Sva ova zapažanja navela su me da detaljnije istražim koliko marketing, zapravo, može utjecati da se postigne sve prije navedeno, da ljudi saznaju za proizvod, i budu uvjereni da će njihove potrebe biti zadovoljene kupnjom istog. Glavni cilj ovoga istraživanja je na temelju prikupljenih informacija o obiteljskom gospodarstvu Jurković i Golf i ladanjskom klubu Zmajevac prikazati sadašnju performancu obiteljskog gospodarstva, ocijeniti ima li isto potencijal za napredak uz poboljšanje odnosno uvođenje marketinških aktivnosti, te konačno iznijeti konkretne prijedloge za potencijalno poboljšanje cjelokupnog poslovanja ili samo određenih segmenata djelovanjem formiranog marketinškog tima unutar obiteljskog gospodarstva ili angažiranjem specijaliziranog vanjskog suradnika. Potencijal za uspjeh obiteljskog gospodarstva svakako postoji zbog jedinstvenosti ponude i diversificiranosti iste - gastronomija i sportske aktivnosti u jednom, pristupačne lokacije, ugodnog ambijenta, kvalitetne ponude, ljubaznog osoblja. No, držim kako je vlasnik obiteljskog gospodarstva u maloj mjeri uvažio značaj marketinga u svojim poslovnim planovima, između ostaloga, navedeni nedostatak koči daljnji rast obiteljskog gospodarstva i razvoj poslovnih procesa u obiteljskom gospodarstvu. Nadalje, promjena vlasničke strukture i unošenje novih znanja i vještina u trenutne poslovne aktivnosti rezultirali bi rastom i razvojem svijesti o postojanju ovakve, jedinstvene ponude u našoj regiji, ali i rastom i razvojem samog obiteljskog gospodarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Marcel Meler
(mentor)