Pregled bibliografske jedinice broj: 668224
Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju
Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 668224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju
(Competitiveness of the small businesses in a global environment)
Autori
Gavranović, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
17.01
Godina
2011
Stranica
104
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
konkurentnost; mala poduzeća; globalno okruženje;
(competitiveness; small businesses; global environment)
Sažetak
Rast i razvoj poduzeća moguća je primjenom novih tehnologija. Konkurentnost se ostvaruje u proizvodnim halama, tehnološkim procesima, istraživačkim laboratorijima. Konkurentnost proizvoda je osnovni preduvjet za nastup na tržištu. To je ključna tema za razvoj našeg gospodarstva. Konkurentna sposobnost proizvoda se na tržištu postiže kvalitetom proizvoda, rokom isporuke, inovativnom i tehničkom razinom proizvoda, ugledom na tržištu, cijenom. Svaka značajka ima svoju težinu, a samo kupac može odrediti prave odnose između njih, odrediti koja mu je važnija. Ipak nedvojbeno je da je kvaliteta najvažniji dio konkurentnog proizvoda. Konkurentnost u globalnom okruženju može se stećiusavršavanjem znanja, praćenjem tehnoloških promjena, praćenjem konkurencije. Svaka komponenta konkurentnog proizvoda rezultat je proizvodnog i poslovnog sustava, znanja da ga vodimo i razvijamo, naše učinkovitosti i inovativnosti, koliko ulažemo u razvoj, znanje, tehnologiju, ljude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Marcel Meler
(mentor)