Pregled bibliografske jedinice broj: 668217
Upravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja
Upravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 668217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja
(Managing customer satisfaction as a prerequisite for successful business)
Autori
Klarić Kaluđer, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
14.09
Godina
2010
Stranica
105
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
marketing; poduzetništvo; uspješno poslovanje; zadovoljstvo potrošača;
(marketing; entrepreneurship; successful business; customer satisfaction)
Sažetak
Ovim magistarskim radom željela se ukazati na važnost koncepta upravljanja zadovoljstvom potrošača te kroz konkretan primjer prikazati probleme na koje se može nailaziti. Primjerom hotela Antunović željelo se naglasiti kako nije dovoljno samo imati koncept upravljanja zadovoljstvom gostiju i samo provoditi određene metode istraživanja (poput Mystery shopping-a i osobnog ispitivanja). Naime, ukoliko se dobivene informacije ne procesuiraju i ne dostavljaju onima koji trebaju provoditi promjene radi povećanja zadovoljstva, onda ovaj koncept nema smisla i svrhe. Metodologija istraživanja temelji se na metodi slučaja koja treba dovesti do konkretnih i opće primjenjivih zaključaka. U radu su korišteni primarni i sekundarni izvori podataka. Kroz promatrani poslovni slučaj su prikazane i koje metode istraživanja zadovoljstva gostiju hotel primjenjuje i koji su rezultati. Osobno ispitivanje se provelo među zaposlenicima i nastojalo se prikupiti informacije vezane za njihovu svijest o važnosti i primjenjivosti dobivenih rezultata istraživanja. Jednako tako, osobnim ispitivanjem se došlo do odgovora da li konkretno primjenjuju dobivene informacije u smislu unapređenja svog dosadašnjeg poslovanja ili te informacije ipak ostaju samo „mrtvo slovo na papiru“. Pored toga, vidjelo se rade li nadređeni sa zaposlenicima i ukazuju li im na pogreške i pomažu li im da te pogreške isprave na pravi način. Krajnji je cilj ovog magistarskoga rada bio ukazati na važnost stvaranja učinkovitog i ekonomičnog koncepta, jer je to temelj na kojem se mora zasnivati poslovna strategija modernog poduzetnika. Implementacijom i konkretnom primjenom koncepta poduzetnik stvara konkurentsku prednost, te stvara temelj za ostvarivanje dobiti na duže vremensko razdoblje. Zadovoljstvo klijenata nije nešto što je jednako primjenjivo na sve, jer neće svaki gost hotela biti zadovoljan hotelom na jednak način. To, naravno, ovisi o potrebama i preferencijama gosta, razlozima posjeta, prošlim iskustvima i očekivanjima. Kako bi hotel mogao pružati zadovoljavajuću uslugu, menadžment hotela mora neprekidno osluškivati želje i potrebe gostiju, kako bi svoju ponudu mogao prilagoditi sve zahtjevnijem hotelskom gostu. Što to gosta čini sretnim i zadovoljnim, hotelijeri mogu saznati provođenjem različitih metoda istraživanja zadovoljstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Marcel Meler
(mentor)