Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668214

Marketing u obrazovanju


Arambašić, Sanja
Marketing u obrazovanju, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 668214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u obrazovanju
(Education marketing)

Autori
Arambašić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
10.07

Godina
2009

Stranica
114

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
obrazovanje; marketing; neprofitni marketing;
(education; marketing; nonprofit marketing)

Sažetak
Cilj magistarskog rada bio je prikazati položaj obrazovanja u Republici Hrvatskoj, prikazati kako obrazovne institucije prate promjene i način na koji se prilagođavaju promjenama u obrazovanju koje su ujedno i jedan od uvjeta pristupa zemljama članicama Europske Unije. Promjene u okruženju sve su prisutnije. U takvom okruženju obrazovne ustanove suočavaju se i s izazovima koji nam daju novi pogled na obrazovanje. Pozornost treba posvetiti zadovoljstvu ciljnih usvojitelja i rekonstrukciji organizacije svake obrazovne institucije, privatizaciji obrazovanja na svim razinama. U prošlosti obrazovne ustanove nisu trebale razvijati posebne programe komunikacija i odnosa sa javnošću. Škole su bile gdje jesu, nastavnici su bili u školama, roditelji su slali svoju djecu u školu, jer je tako je bilo prema zakonu. Današnje okruženje obrazovanja uvelike se razlikuje od onog u prošlosti. Škole se više ne bave učenicima, roditeljima, osobljem i okolinom u mjeri i ulozi kao prije. Sve ove skupine sada su „potrošači“ koji mogu odabrati žele li pohađati, raditi ili podržavati navedenu obrazovnu ustanovu u ovisnosti u kojoj ulozi se nalaze. Njihove odluke ovise o percepciji javnosti o obrazovanju uopće i osobito o percepciji javnosti o određenoj obrazovnoj ustanovi. Danas marketing funkcionira na svim razinama djelatnosti čovjeka. Marketing u obrazovnim ustanovama utemeljen na načelima integriranog marketinga poslovnih subjekata postaje neizbježan zbog promjena u okruženju. On se prvenstveno odnosi na način kako „organizirati“ obrazovnu ustanovu tako da se zadovolje potrebe ciljnih usvojitelja (učenika/studenata), roditelja, radnika i okružja. Marketing integriran u obrazovnim ustanovama trebao bi dati odgovor kako ta ustanova može najbolje „služiti“ zajednici i kao takav pozitivno utječe na sve segmente obrazovanja. Kao najvažniji rezultat jest stvaranje i povećavanje „okruženja učenja“ za sve učenike/studente. Usmjeravanjem učenika/ studenata da kroz stalno jačanje svijesti o potrebi ulaganja u sebe, stvaranjem stalne potrebe za obrazovanjem, dostupnim informacijama i informatizacijom, moguće je smjestiti u realne vremenske okvire cilj - „Hrvatska – zemlja znanja“.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Arambašić, Sanja
Marketing u obrazovanju, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Arambašić, S. (2009) 'Marketing u obrazovanju', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Aramba\v{s}i\'{c}, Sanja}, year = {2009}, pages = {114}, keywords = {obrazovanje, marketing, neprofitni marketing, }, title = {Marketing u obrazovanju}, keyword = {obrazovanje, marketing, neprofitni marketing, }, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Aramba\v{s}i\'{c}, Sanja}, year = {2009}, pages = {114}, keywords = {education, marketing, nonprofit marketing}, title = {Education marketing}, keyword = {education, marketing, nonprofit marketing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font