Pregled bibliografske jedinice broj: 668096
CRM as e key to business success of E-commerce
CRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 668096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
CRM as e key to business success of E-commerce
Autori
Dukić, Branimir ; Stanišić, Jelena ; Stanišić Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisciplinary management reserach IX
/ Barković Dražen, Bodo Runzheimer - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013, 139-152
Skup
6th International Congress FLOUR-BREAD '11
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.10.2013. - 05.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-Commerce; CRM; management; ICT; marketing
Sažetak
Opstanak poslovnih subjekata u uvjetima koje definira informacijsko društvo uvjetovan je uspješnošču e-Trgovine. Suvremena e-Trgovina svoju uspješnost temelji na marektingu odnosa, odnosna na CRM-u. Prema tome, tranzicija iz klasične u e- Trgovinu podrazumijeva između ostalog i izabor odgovarajuće CRM strategije, koja uključuje reinženjering poslovnih procesa, brojne organizacijske promjene, kao i potpuno izmjenjenu kulturu poslovanja poslovnog subjekta. Stoga nije čudno da se u današnje vrijeme značajan naglasak daje upravljanju odnosima s potrošačima u sustavu e-Trgovine (eCCRM). Suvremeni marketing izučava specifičnosti u samoj primjeni CRM-a u e-Trgovini, uzimajući u obzir trenutni nivo razvijenosti ICT- a, kao i e-Trgovine kako u Republici Hrvatskoj, tako i u svijetu. Provedeno istraživanje dubinskim intervjuom nad stručnjacima iz navedenog područja pružilo je odgovore oko ključnih spoznaja o razini upotrebe CRM-a od strane poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj. Također, provedenim istraživanjem prikupljene su spoznaje oko razine znanje i razumijevanje marketinga odnosa i CRM koncepta od strane ključnih ljudi koji odlučuju u poslovnim subjektima. No, ključni pitanje na koje je istraživanje dalo odgovor odnosi se na postojanje kauzalnosti između uspješnosti aplikacije CRM-a i ostvarenog poslovnog rezultata u sustavu e-Trgovine.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3330 - Integracija domenskih znanja iz područja poljoprivrede i stvaranje novih znanja (Mesarić, Josip, MZOS ) ( CroRIS)
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Branimir Dukić
(autor)