Pregled bibliografske jedinice broj: 667664
Utjecaj izloženosti stranom jeziku na upotrebu strategija učenja stranog jezika
Utjecaj izloženosti stranom jeziku na upotrebu strategija učenja stranog jezika // Prema suvremenoj školi / Šagud, Mirjana (ur.).
Petrinja, 2006. str. 197-205 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 667664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj izloženosti stranom jeziku na upotrebu strategija učenja stranog jezika
(Effects of Exposure to the Foreign Language on the Use of Language Learning Strategies)
Autori
Mikulec, Alenka ; Ivanković, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prema suvremenoj školi
/ Šagud, Mirjana - Petrinja, 2006, 197-205
ISBN
953-99121-7-2
Skup
7. dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 21.09.2006. - 22.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sociokulturna skupina ; strategije učenja/usvajanja stranog jezika
(sociocultural group ; language learning/acquisition strategies)
Sažetak
Većina učenika općenito ne razmišlja pretjerano o vlastitom stilu i načinu učenja, pa samim time uglavnom nisu svjesni niti kojim se strategijama učenja stranog jezika služe, niti kojima se ne služe. Kako bi se provjerila ova tvrdnja, u ovom radu proučit će se upotreba strategija učenja/ usvajanja stranog jezika u određenoj sociokulturnoj skupini koju čine studenti svih četiriju godina studija razredne nastave, a za istraživanje je upotrijebljen SILL upitnik o upotrebi strategija( Oxford, 1991). Cilj istraživanja je utvrditi da li navedena sociokulturna skupina koristi strategije učenja u sklopu nastave engleskog jezika i da li postoje razlike kod upotrebe strategija s obzirom na vrstu programa i izloženosti jeziku. Podaci dobiveni istraživanjem značajni su prvenstveno za nastavnike u smislu da daju uvid u «slabe točke « ove sociokulturne skupine. Drugim riječima, rezultati pokazuju kako je potrebno više raditi na osvještavanju važnosti strategija i uputiti studente u načine korištenja pojedinih strategija, naročito strategija pamćenja i kognitivnih strategija, koje su općenito izuzetno značajne, ne samo kod učenja/usvajanja jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija