Pregled bibliografske jedinice broj: 667586
Protiv nasilja - cenzurom ili medijskim odgojem i pedagogijom?
Protiv nasilja - cenzurom ili medijskim odgojem i pedagogijom? // Nasilje u medijima
Zagreb, Hrvatska, 2009. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad)
CROSBI ID: 667586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Protiv nasilja - cenzurom ili medijskim odgojem i pedagogijom?
(Against violence - with censorship or with media education and pedagogy?)
Autori
Labaš, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Nasilje u medijima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
mediji i nasilje; cenzura; obrazovanje; medijski odgoj; medijska pismenost; pedagogija
(media and violence; censorship; education; media education; media literacy; pedagogy)
Sažetak
Uzmemo li televiziju za paradigmu svih medija, a cenzuru odbacimo kao najnepopularniju i neprihvatljivu metodu za reguliranje medija, onda je očito da, kako kaže Elisa Manna, nije dovoljno samo pružiti zaštitu maloljetnicima (i odraslima) tako što se određeni programi emitiraju kasno u noći ili se pak neki sadržaji zabranjuju, nego je potrebno učiniti korak više: obrazovati. Jer, teorija o djetetu koje je kompetentno razumjeti što mu mediji prenose, prečesto se koristi kao alibi da bi se odgovornosti oslobodili komunikatori, pošiljatelji programa i proizvođači. Zato je potrebno zauzeti se za jačanje "kritičke sposobnosti maloljetnika" preko medijskoga odgoja i medijske pedagogije kao (mogućega) puta za suočavanje s medijima i razumijevanje medija, njihovog utjecaja i djelovanja, a kako bi se pojačala kritička svijest svakoga korisnika medija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti