Pregled bibliografske jedinice broj: 667434
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 667434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama
(Implementation of macromarketing in the transition economies)
Autori
Živković, Matej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
05.12
Godina
2008
Stranica
304.
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
makromarketing; marketing; tranzicija; tranzicijske ekonomije
(macromarketing; marketing; transition; tranzicijske ekonomije)
Sažetak
U doktorskoj disertaciji ukazano je na nužnost sustavnog teorijskog izučavanja makromarketinga kao i njegove primjene u ostvarivanju ciljeva i rješavanju problema s kojima se susreću gospodarstva u tranziciji. Polazeći od hipoteza o ulozi makromarketinga u provedbi tranzicijskih procesa, realizaciji ekonomskih i neekonomskih ciljeva države i definiranju i promoviranju društvenih ciljeva koji vode ekonomskom i društvenom boljitku svih članova društva, osvjetljena je cjelokupna problematika makromarketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Marcel Meler
(mentor)