Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 667434

Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama


Živković, Matej
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 667434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama
(Implementation of macromarketing in the transition economies)

Autori
Živković, Matej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
05.12

Godina
2008

Stranica
304.

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
makromarketing; marketing; tranzicija; tranzicijske ekonomije
(macromarketing; marketing; transition; tranzicijske ekonomije)

Sažetak
U doktorskoj disertaciji ukazano je na nužnost sustavnog teorijskog izučavanja makromarketinga kao i njegove primjene u ostvarivanju ciljeva i rješavanju problema s kojima se susreću gospodarstva u tranziciji. Polazeći od hipoteza o ulozi makromarketinga u provedbi tranzicijskih procesa, realizaciji ekonomskih i neekonomskih ciljeva države i definiranju i promoviranju društvenih ciljeva koji vode ekonomskom i društvenom boljitku svih članova društva, osvjetljena je cjelokupna problematika makromarketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Živković, Matej
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Živković, M. (2008) 'Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Matej}, year = {2008}, pages = {304.}, keywords = {makromarketing, marketing, tranzicija, tranzicijske ekonomije}, title = {Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama}, keyword = {makromarketing, marketing, tranzicija, tranzicijske ekonomije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Matej}, year = {2008}, pages = {304.}, keywords = {macromarketing, marketing, transition, tranzicijske ekonomije}, title = {Implementation of macromarketing in the transition economies}, keyword = {macromarketing, marketing, transition, tranzicijske ekonomije}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font