Pregled bibliografske jedinice broj: 666886
Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave
Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 666886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave
(Musical activities in non - musical subjects in primary education)
Autori
Boček, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
18.12
Godina
2013
Stranica
43
Mentor
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
glazbene aktivnosti; neglazbeni predmeti; razredna nastava
(musical activities; non – musical subjects; primary education.)
Sažetak
Glazba ima veliku ulogu o odgoju i obrazovanju učenika mlađe školske dobi. Otvorenim modelom nastave glazbene kulture, koji učiteljima daje veliku slobodu u organizaciji nastave, omogućuje se uključivanje glazbe u neglazbene predmete. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja na koja se odgovorilo analizirajući anketni upitnik i dnevnik praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta na kojima su bile prisutne glazbene aktivnosti. U anketiranju je sudjelovalo 40 učitelja razredne nastave te je praćeno 76 sati nastave neglazbenih predmeta. Anketnim se upitnikom željela ispitati zastupljenost glazbenih aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave te mišljenje učitelja razredne nastave o utjecaju glazbe na usvajanje nastavnih sadržaja i općenito na razvoj učenika. Svrha je dnevnika praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta ustanoviti u kojoj mjeri, na kojim neglazbenim predmetima i u koju svrhu se koristi glazba. Analizirajući rezultate anketnog upitnika i dnevnika praćenja nastavnih sati uočili smo da učitelji koriste glazbu u neglazbenim predmetima, ali ne u onoj mjeri u kojoj bismo očekivali. Njihov pozitivan stav prema glazbi, koji je konstatiran analizom anketnog upitnika, bi trebao doći do izražaja češćom primjenom glazbe u neglazbenim predmetima razredne nastave. Stoga je potrebna dodatna edukacija učitelja kako bi shvatili dobrobiti koje donosi uključivanje glazbe u neglazbene predmete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek