Pregled bibliografske jedinice broj: 666820
Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj
Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 666820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj
(N/A)
Autori
Mijić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
12.12
Godina
2012
Stranica
121
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
korporativna marka; vjernost kupaca
(corporate brand; customer loyalty)
Sažetak
Više podataka o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZapis.aspx?&action=search¤tPage=1&searchById=1&sort=0&spid0=1&spv0=Miji%c4%87%2c+Ivana&selectedId=18002144
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb