Pregled bibliografske jedinice broj: 666652
Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda
Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
CROSBI ID: 666652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda
(The impact of added value on tourism product competitiveness)
Autori
Portolan, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Datum
08.11
Godina
2013
Stranica
211
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
dodana vrijednost ; destinacijska konkurentnost ; urbana destinacija
(added value ; destination competitiveness ; urban destination)
Sažetak
Motiv i razlog istraživanja i pisanja rada bila je želja za pronalaskom odgovora na pitanje “Kojom metodologijom se, na otvorenom, transparentnom i turbulentnom turističkom tržištu, diferencirati u odnosu na postojeće i potencijalne konkurente?” Višegodišnje istraživanje recentne domaće i inozemne literature, a u cilju dobivanja odgovora na to pitanje, rezultiralo je nastankom predmetnog rada. Koncept dodane vrijednosti parcijalnim sastavnicama integralnog turističkog proizvoda temeljen je na osnovama diferenciranja u odnosu na konkurenciju, te realiziranja konkurentske prednosti. Ispravnost predloženog modela destinacijske konkurentnosti na mikro razini koji je temeljen na percepciji turista u ponovljenom posjetu dokazana je anketnim istraživanjem na uzorku od 468 turista u ponovljenom posjetu turističkoj destinaciji. Ovim radom je dokazana nužnost dodavanja vrijednosti ne samo iz razloga diferenciranja u odnosu na konkurenciju već i zbog realizacije konkurentske prednosti. Ne manje značajno je i činjenica da predloženi konceptualni model može koristiti menadžmentu mikro turističke destinacije u praćenju čimbenika destinacijske konkurentnosti, te može biti smjernica budućih djelovanja u području konkurentnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek