Pregled bibliografske jedinice broj: 666022
Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu
Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu // 2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY” / Josip Lepeš (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2013. str. 114-127 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 666022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu
(Using concept maps in mathematics teaching at the Faculty of Teacher Education)
Autori
Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY”
/ Josip Lepeš - Subotica : Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2013, 114-127
ISBN
978-86-87095-41-0
Skup
2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY”
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 25.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
konceptualne mape ; nastava matematike ; obrazovanje učitelja ; inovacije u nastavi ; ocjenjivanje
(concept maps ; mathematics teaching ; teacher education ; innovation in teaching ; assessment)
Sažetak
U ovom radu izložena su iskustva vezana uz korištenje konceptualnih mapa u nastavi kolegija Matematika 1 i Matematika 2 na prvoj godini učiteljskih studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Prikazani su i analizirani rezultati ankete provedene među studentima koja odražava njihove stavove prema korištenju konceptualnih mapa. Iznosimo iskustva vrednovanja i ocjenjivanja konceptualnih mapa studenata po modelu koji predlažu Novak i Gowin. Ovim radom htjeli smo, između ostalog, naglasiti potrebu za uvođenjem konceptualnih mapa u nastavu, kao korisnog pomoćnog alata za uspješnije učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb