Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 665393

Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO


Plenković, Mario
Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 203-205 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 665393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO
(Book review: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO)

Autori
Plenković, Mario

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 4 (2013), 2; 203-205

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
novinarstvo; mediji; novinske agencije
(journalism; media; news agencies)

Sažetak
Autor knjige je Fjodor Polojac ugledni novinar i publicist, te dugogodišnji novinar i urednik na Radio Zagrebu (Hrvatskom radiju). Od 1990. godine radi u Hrvatskoj izvještajnoj novinskoj agenciji (HINA) kao novinar urednik, urednik redakcije, dopisnik iz SAD-a, savjetnik i pomoćnik ravnatelja. Dobitnik je godišnje nagrade Radio Zagreba za 1987. godinu za koncepciju i realizaciju programa Univerzijade ' 87 na Radio Sljemenu. Knjiga „Novinske agencije i agencijsko novinarstvo“ nastala je na dugogodišnjem autorskom novinarskom, agencijskom i publicističkom teorijskom i praktičnom iskustvu. Autor agencijsko novinarstvo promatra kao specifičnu vrstu novinarskog izraza koja je prilagođena proizvodnji mnoštva informacija za različite medijske i druge korisnike. U knjizi polazi od hipoteze da agencijsko novinarstvo obilježava nekoliko bitnih komunikoloških značajki koje autor promatra u trijadi činjenično, pouzdano i brzo, te konstrativno (sažeto, cjelovito i nepristrano).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario
Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 203-205 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Plenković, M. (2013) Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO. Media, culture and public relations, 4 (2), 203-205.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2013}, pages = {203-205}, keywords = {novinarstvo, mediji, novinske agencije}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO}, keyword = {novinarstvo, mediji, novinske agencije} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2013}, pages = {203-205}, keywords = {journalism, media, news agencies}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {Book review: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO}, keyword = {journalism, media, news agencies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font