Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 665170

Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima


Zovko, Marie-Elise; Blažetić Faller, Laura; Mađor Božinović, Andrea
Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima, 2010. (ostalo).


CROSBI ID: 665170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima
(Project Stohrenschule: Education for tolerance and non- violence through philosophizing with children and youth)

Autori
Zovko, Marie-Elise ; Blažetić Faller, Laura ; Mađor Božinović, Andrea

Izvornik
MZOŠ Natječaj za projekt udruga u sustavu obrazovanju

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2010

Ključne riječi
filozofiranje s djecom; sokratovski dijalog; poštivanje; tolerancija; nenasilje; raznolikost; pluralizam; mirno rješavanje konflikata; zajednica; čovjek; priroda; stvaralaštvo; inovativnost
(philosophizing with children; Socratic dialogue; respect; tolerance; non-violence; diversity; pluralism; peaceful conflict resolution; human being; nature; community; creativity; innovativeness)

Sažetak
Projekt je posvećen odgoju za toleranciju i nenasilje. Primjenuje metodu filozofiranja s djecom po principu sokratovskog dijaloga i principu poštivanja čovjeka i prirode. Ima kao cilj poticanje na toleranciju, raznolikost, pluralizam, mirno rješavanje konflikata te mirni suživot u društvu. Uspostavljenjem dijaloga o centralnim temama koje se tiču čovjeka kao pojednca, člana svjetske zajednice te kao prirodnog bića tj. dijela sveukupne prirode, projektne aktivnosti postepeno uvede korisnike u filozofiju kao način života. Raznim medijima umjetničkog i estetskog stvaralaštva potiče se razvoj inovativnog i poduzetničkog mišljenja i djelovanja, kao i pristupa odgoju i obrazovanju. Korisnici su učenici, nastavnici, roditelji, pedagozi, ravnatelji i građanstvo iz dotičnih škola i mjesta gdje se nalaze škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija

Napomena
Projekt je uspješno proveden u školskoj godini 2010-2011



POVEZANOST RADA


Projekti:
191-0000000-2733 - Platonizam i oblici inteligencije (Zovko, Marie-Elise, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za filozofiju, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Zovko, Marie-Elise; Blažetić Faller, Laura; Mađor Božinović, Andrea
Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima, 2010. (ostalo).
Zovko, M., Blažetić Faller, L. & Mađor Božinović, A. (2010) Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima. MZOŠ Natječaj za projekt udruga u sustavu obrazovanju. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Zovko, Marie-Elise and Bla\v{z}eti\'{c} Faller, Laura and Ma\djor Bo\v{z}inovi\'{c}, Andrea}, year = {2010}, keywords = {filozofiranje s djecom, sokratovski dijalog, po\v{s}tivanje, tolerancija, nenasilje, raznolikost, pluralizam, mirno rje\v{s}avanje konflikata, zajednica, \v{c}ovjek, priroda, stvarala\v{s}tvo, inovativnost}, title = {Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima}, keyword = {filozofiranje s djecom, sokratovski dijalog, po\v{s}tivanje, tolerancija, nenasilje, raznolikost, pluralizam, mirno rje\v{s}avanje konflikata, zajednica, \v{c}ovjek, priroda, stvarala\v{s}tvo, inovativnost} }
@unknown{unknown, author = {Zovko, Marie-Elise and Bla\v{z}eti\'{c} Faller, Laura and Ma\djor Bo\v{z}inovi\'{c}, Andrea}, year = {2010}, keywords = {philosophizing with children, Socratic dialogue, respect, tolerance, non-violence, diversity, pluralism, peaceful conflict resolution, human being, nature, community, creativity, innovativeness}, title = {Project Stohrenschule: Education for tolerance and non- violence through philosophizing with children and youth}, keyword = {philosophizing with children, Socratic dialogue, respect, tolerance, non-violence, diversity, pluralism, peaceful conflict resolution, human being, nature, community, creativity, innovativeness} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font