Pregled bibliografske jedinice broj: 665122
Percepcija društvene dogovornosti poduzeća s aspekta zaposlenika i kupaca
Percepcija društvene dogovornosti poduzeća s aspekta zaposlenika i kupaca, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 665122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija društvene dogovornosti poduzeća s aspekta zaposlenika i kupaca
(Employees and consumers perceptions towards CSR actions)
Autori
Šarlija, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2013
Stranica
69
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
društvena odgovornost poduzeća; percepcija zaposlenika; Hrvatska
(Corporate social responsibility; manager's perception; Croatia)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti percepciju zaposlenika o društveno odgovornom poslovanju u hrvatskim poduzećima. Metoda istraživanja temeljila se na dubinskim intervjuima s 10 zaposlenika hrvatskih poduzeća koja provode DOP i 10 kupaca koji su upoznati s konceptom DOP-a. Rezultati su pokazali da Hrvatska ima problematiku kao i zapadnoeuropske države a povezana je sa needuciranošću populacije o DOP-u. DOP je snažan alat internog marketinga, „polica osiguranja“ u kriznim situacijama, a kao rezultat daje veći stupanj zadržavanja zaposlenika, veću lojalnost potrošača te veću učinkovitost i smanjenje troškova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija